Home > Jouw verhaal > Relatie > Agressieve vriend
Agressieve vriend
Geplaatst door Emma - 23 jaar - op 31 Aug 2010, 14:54:17

Hoi iedereen,

Ik ben op de vlucht gegaan voor mijn vriend. Ik heb hier best veel spijt van, omdat ik achteraf beter gewoon met hem had kunnen praten, wie weet had hij geluisterd. Nu durf ik niet terug, bang dat hij me weer in elkaar zal slaan of dat er iets anders ergs gebeurt...

Het begon allemaal twee jaar geleden. Ik leerde Bob kennen, hij was werkzaam in de kroeg waar ik geregeld kwam. We raakten aan de praat en voor ik het wist, hadden we ons eerste afspraakje. Bob leek een aardige, spontane jongen met een vlotte babbel. En ook altijd in voor een geintje. Hij had humor, was best slim en leek de ideale man voor mij. Bovendien was hij ook nog eens erg knap. Ik werd verliefd op hem en hij ook op mij, tenminste, dat dacht ik.

Het ging allemaal vrij snel. Binnen een jaar waren we gaan samenwonen en alles leek perfect voor elkaar. Maar sinds wij samenwoonden, ontdekte ik zijn andere kant. Ik herinner me nog al te goed dat hij me voor het eerst sloeg. Ik had per ongeluk iets van hem weggegooid, waar hij razend om was geworden. De eerste keer dat hij mij sloeg had hij zogenaamd meteen spijt. Maar een paar weken later was het zijn gewoonte om me elke keer te slaan als ik iets verkeerds zei of deed. Ik wilde niet bij hem weg gaan, want ik hield te veel van hem en dacht dat het wel over zou gaan.

Maar het ging helaas van kwaad tot erger. Hij kon schijnbaar niet tegen een avondje uit; hij was standaart elk weekend dronken. En alles reageerde hij op mij af. Ik was zijn boxpaal. Hij sloeg me blauwe ogen en over mijn hele lichaam kreeg ik er steeds meer blauwe en paarse plekken bij. Soms tot bloedends toe. Maar hij mishandelde me niet alleen lichamelijk, ook geestelijk. Het lukte niet om kinderen te krijgen, omdat ik onvruchtbaar ben. Dit heeft hij me ontzettend verweten. En hij vertelde me elke dag hoe lelijk ik was en dat ik een mislukking ben, omdat ik geen kinderen kan krijgen. Ik was een foutje van de natuur.

Nog steeds ging ik niet bij hem weg, omdat hij me bedreigde. Hij zou me iets aandoen als ik hem zou verlaten. Hij wist me zogenaamd altijd te vinden. Elke dag was het weer raak. Lag ik weer in de kreupels.

Nadat we een jaar en acht maanden samen waren, en hij me bijna het ziekenhuis in sloeg met zijn dronken kop, heb ik toch maar mijn koffers gepakt terwijl hij sliep. Ik ben vertrokken naar een vriendin verderop. En toen begon ik spijt te krijgen. Dit had ik nooit moeten doen! Ik had mezelf en mijn vriendin in gevaar gebracht. Ik ben in mijn hele leven nog nooit zo bang geweest als nu!

Hij smst me een paar keer per uur. Allemaal dreigsmsjes dat hij me wel zou vinden en dat we er dan allemaal aan gingen. Nu zit ik hier, bij mijn vriendin. Ik ben bang dat Bob erachter komt waar ik zit. Ik was de laatste jaren niet erg close met mijn vriendin waardoor ik het amper over haar had, dus misschien dat hij er niet snel op zou komen dat ik bij haar zit, tenzij hij daar slim genoeg voor is... Ik kan niks meer. Ik kan niet meer over straat, geen boodschappen meer doen en de stad in. Ik ben zo bang dat ik hem tegen kom. Ik zit nu al een paar weken zo. Ik word nog elke dag door hem bedreigd. Ik ga geen aangifte doen, want ik heb geen bewijs. Ze zullen me uitlachen, zoals Bob al zei. Een paar minuten geleden ontving ik nog een smsje van Bob; 'jij zult dit niet overleven, Emma, jij hebt mij verlaten en ik had je gewaarschuwd dat niet te doen. Je zult er spijt van krijgen, dat beloof ik je'. Wat moet ik nou? Zo kan het toch niet verder? Ik zit altijd maar in angst, en mijn vriendin inmiddels ook. Was ik maar bij hem gebleven. Liever dat hij me slaat dan dat hij mij en anderen iets aan gaat doen. Ik weet het echt niet meer... hebben jullie een advies voor mij?
Waardering:

Reacties

Pagina 4 van 4  |    1 2 3 4  Volgende » 
Geplaatst door neveltje - 37 jaar - op 16 Sep 2010, 15:07:27

GA ZSM NAAR DE POLITIE!
Heb je intussen al aangifte gedaan, Emma?
Kent Bullebak Bob jouw vriendinnen?Dan moet je voorzichtig zijn ook met hen, hij kan ze beïnvloeden.En gegevens lospeuteren over jou.Hij is echt gevaarlijk. dat je niet terug durft te gaan, is ook een heel gezonde reactie.Ga zo snel mogelijk naar de politie, je kunt ook 'savonds/snachts bellen naar hen. Zoek contact met slachtofferhulp in de buurt en naar een ander adres buiten je woonplaats/gemeente, desnoods wissel je af en toe. Zorg dat je fysiek niet traceerbaar bent.
GA ZSM NAAR DE POLITIE!
Geplaatst door mama24 - 24 jaar - op 16 Sep 2010, 15:17:57

ja, hoe gaat het nu?
Geplaatst door nikky - 29 jaar - op 17 Sep 2010, 16:06:27

lieve emma
je kan gewoon aangiften doen ik denk dat het ziekenhuis zo je papieren willen overhandigen
en dan ook de smsjes die je krijgt ka je allemaal laten zien
allen snap dat verhaal van email niet zo heel erg goed
maar oke gewoon een nieuwe msn aan maken en je hebt dan wat voor je zelf
Geplaatst door Mireille - 16 jaar - op 30 Sep 2010, 20:34:27

heb ik dit ook allemaal meegemaakt nu gelukkig voorbij.
sterkte!
Geplaatst door Anoniem - 42 jaar - op 1 Oct 2010, 08:55:47

Ik begin het vermoeden te krijgen dat we nooit meer iets van Emma te horen zullen krijgen. Ook het vermoeden dat ze weer terug is gekeerd naar hem, tot de volgende klap die misschien fataal afloopt. Ze heeft het emailadres ontvangen van me, maar never nooit gereageerd. Het staat je natuurlijk vrij om dit te doen, maar als de wil er niet is, om uit die relatie te stappen, dan kunnen wij als brugman (eh brugvrouw) praten hier, maar helpt het niets, dan houd het op. Weet dat eens die klap er komt, dat je iets ernstigs gebeurt, of in het ergste geval: je het niet meer na kunt vertellen.

Maar goed..laten we het maar vergeten.. wij hier op MG hebben ons' best gedaan, dacht ik zo..
Geplaatst door mama24 - 24 jaar - op 1 Oct 2010, 09:26:46

Ja we zien het wel....
Als ze wel terug is wens ik dr veel sterkte....... volgende keer kom je niet zo makkelijk meer weg!
Geplaatst door HONINGZOET - 36 jaar - op 3 Oct 2010, 01:24:50

En daar dames gaat het ALTIJD fout. Als een man je eenmaal slaat, zal hij dat blijven doen, en wij emotionele wrakken dat we zijn trappen er altijd in dat hij van ons houdt en dat het wel goed zal gaan.
Nee, geloof mij, dat zal nooit !
Geplaatst door mama24 - 24 jaar - op 3 Oct 2010, 18:11:11

@Honingzoet,
Jawel hoor, ligt aan de man, Als hij dr niks mee doet niet nee maar anders kan dr wel wat veranderen.
mensen kunnen wel veranderen.
Pagina 4 van 4  |    1 2 3 4  Volgende » 
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie