Geplaatst door priscilla - 33 jaar - op 31 Aug 2010
wat ik je nu ga vertellen is iets waar ik me heel erg voor schaam en heel erg mee zit. mijn leven is namelijk een ramp en daar heb ik het helemaal zelf naar gemaakt. Ik heb namelijk motivatiegebrek. vroeger had ik een hekel aan leren en aan school dus als gevolg veel spijbelen en niet leren. ik deed het allerlaagste niveau en zelfs daar haalde ik lage cijfers. echt heel dom was ik. mijn ouders waren er nooit dat waren echte workaholics integenstelling tot ik, dus die waren altijd weg en hadden het te druk met werk. voor mijn examen ben ik gezakt dus moest ik weer opnieuw. Na de middelbare school was ik bijna 18 en dacht aan lang leve de lol en feesten, echt altijd feesten. ik genoot zo erg van mijn leven had echt alles voor elkaar, geld kreeg ik van mijn ouders dus dat was nooit een probleem geweest. Ik was te lui om een baantje te zoeken of studeren dus lag ik hele dagen thuis in bed, omdat dat mijn manier van leven was. Ik leefde ook heel ongezond met veel sigaretten, drank en hield enorm van lekker eten waardoor ik wat aankwam, dat vond ik heel erg dus ben gaan afvallen. ik woonde tot mijn 26e bij mijn ouders omdat ik zelf geen geld had voor een huisje, toen kreeg ik een vriend bij wie ik ging wonen. maar de relatie is na zes jaar en 1 dochter (3) en 1 zoon (2) stuk gegaan dus woon nu weer sinds een jaar bij mijn ouders. ben nu 33 en nog steeds afhankelijk van mijn ouders. Mijn ouders schamen zich voor mij en vinden mij verkeerd voorbeeld voor mijn kinderen. zelf zie ik dat niet zo want iedereen moet op zijn eigen manier leven. Ik feest nog steeds altijd en slaap tot in de middag uit en mijn kinderen worden opgevoed door mijn ouders. mijn ex is uit beeld verdwenen met zijn nieuwe vriendin. hij stuurt af en toe alleen kaartjes voor zijn kinderen.. maar mijn ouders vinden mij verkeerd bezig en zeggen dat mijn leven steeds verder de grond in zakt, maar ik heb gewoon geen drang om te werken. Ik heb geen diploma en ben dus kansloos niemand wil mij hebben op het werk. Ik zou wel willen werken hoor, als mijn ouders dat zo graag willen, maar hoe?
Ik heb geen diploma, niks. Ik krijg nog steeds zakgeld, daarmee koop ik mijn kleren en alles. Mijn ouders kopen alles voor mijn kinderen want als ik ook nog voor hun zou moeten kopen, krijg ik straks ook nog schulden. Ik wil wel veranderen maar eerst wil ik gewoon een baan. Ik zou ook wel alsnog een opleiding willen doen maar heb geen idee waar ik goed in ben en wat ik zou willen worden, ik kan toch niks heb het helemaal verprutst en nu heb ik er last van. dit is mijn vrhaal wat ik kwijt wou, ik hoop hier mee dat er mensen zijn die een oplossing weten, zo niet, dan geef ik het op want dan weet ik het niet meer.
Ik heb geen diploma, niks. Ik krijg nog steeds zakgeld, daarmee koop ik mijn kleren en alles. Mijn ouders kopen alles voor mijn kinderen want als ik ook nog voor hun zou moeten kopen, krijg ik straks ook nog schulden. Ik wil wel veranderen maar eerst wil ik gewoon een baan. Ik zou ook wel alsnog een opleiding willen doen maar heb geen idee waar ik goed in ben en wat ik zou willen worden, ik kan toch niks heb het helemaal verprutst en nu heb ik er last van. dit is mijn vrhaal wat ik kwijt wou, ik hoop hier mee dat er mensen zijn die een oplossing weten, zo niet, dan geef ik het op want dan weet ik het niet meer.
Reacties
Geplaatst door sandra - 25 jaar - op 31 Aug 2010
ga schoonmaken daar heb je geen diploma voor nodig. Of langs de weg vuil oppikken. je kan niet zeggen dat je niks kan krijgen zonder diploma. veel plezier op straat.
ga schoonmaken daar heb je geen diploma voor nodig. Of langs de weg vuil oppikken. je kan niet zeggen dat je niks kan krijgen zonder diploma. veel plezier op straat.
weetje ik denk dat ik maar zo blijf als ik nu ben, dat nog liever dan wat jij voorstelt.
weetje ik denk dat ik maar zo blijf als ik nu ben, dat nog liever dan wat jij voorstelt.
Geplaatst door Astrid Mijn Geheim - 25 jaar - op 31 Aug 2010
Pricillia, Emma, Josine, graag één naam gebruiken op deze site.
Pricillia, Emma, Josine, graag één naam gebruiken op deze site.
ik ken die mensen niet ik zit op een computer waar ik idd vaak e-mails verschillende gebruik en ja ik doe soms anders voor maar iwe zijn die mense
ik ken die mensen niet ik zit op een computer waar ik idd vaak e-mails verschillende gebruik en ja ik doe soms anders voor maar iwe zijn die mense
Geplaatst door Emma - 23 jaar - op 31 Aug 2010
Jij moet ophouden mijn naam te gebruiken! Er wordt vanalles beweert maar jij moet ophouden mijn naam te gebruiken in andere topics. Dankje.
Jij moet ophouden mijn naam te gebruiken! Er wordt vanalles beweert maar jij moet ophouden mijn naam te gebruiken in andere topics. Dankje.
Geplaatst door De vriend van mama24 - 24 jaar - op 31 Aug 2010
als je ouders dat zo graag willen zeg je volgens mij ben jij de gene die dat graag zou moeten willen voor je zelf en voor je kinderen medelijden met je zelf hebben wordt het ook niet beter van ga is naar een reintergratie bureau en laat is uit zoeken wat je ligt en wat je mogelijkheden zijn zo zijn er meer instanties die je daar verder mee zouden kunnen helpen of thuiswerk pennen maken of zo alles beter dan niks zo rol je vanzelf van het 1 in het ander maar met een instelling ik kan en wil niks daar kom je nergens mee en uiteindelijk je kinderen ook niet je ouders blijven niet altijd voor je zorgen dus beter dat je nu zelf een basis opbouwd voor je gezin dan kan je weer trots op je zelf zijn en dan komt de rest van zelf weer goed.
Je hebt ook de tijd en de moeite genomen om hier je verhaal te zetten, Dus zoek alsjeblieft een instantie die er wat mee kan om je verder te helpen.
Succes er mee.
als je ouders dat zo graag willen zeg je volgens mij ben jij de gene die dat graag zou moeten willen voor je zelf en voor je kinderen medelijden met je zelf hebben wordt het ook niet beter van ga is naar een reintergratie bureau en laat is uit zoeken wat je ligt en wat je mogelijkheden zijn zo zijn er meer instanties die je daar verder mee zouden kunnen helpen of thuiswerk pennen maken of zo alles beter dan niks zo rol je vanzelf van het 1 in het ander maar met een instelling ik kan en wil niks daar kom je nergens mee en uiteindelijk je kinderen ook niet je ouders blijven niet altijd voor je zorgen dus beter dat je nu zelf een basis opbouwd voor je gezin dan kan je weer trots op je zelf zijn en dan komt de rest van zelf weer goed.
Je hebt ook de tijd en de moeite genomen om hier je verhaal te zetten, Dus zoek alsjeblieft een instantie die er wat mee kan om je verder te helpen.
Succes er mee.
Geplaatst door sandra - 25 jaar - op 31 Aug 2010
ja priscilla, je hebt niet alleen geen motivatie maar je instelling deugt ook al niet. Je kan niet verwachten dat je zonder diploma een andere baan zomaar krijgt. Wat is er mis met schoonmaken? En je kunt geen eisen stellen als je er niks voor gedaan hebt. Je kunt je er niet te goed voor voelen want dat ben je namelijk niet. En zo blijven zoals je nu bent is geen optie. Lekker voorbeeld voor je kinderen ben jij zeg. bah!!
ja priscilla, je hebt niet alleen geen motivatie maar je instelling deugt ook al niet. Je kan niet verwachten dat je zonder diploma een andere baan zomaar krijgt. Wat is er mis met schoonmaken? En je kunt geen eisen stellen als je er niks voor gedaan hebt. Je kunt je er niet te goed voor voelen want dat ben je namelijk niet. En zo blijven zoals je nu bent is geen optie. Lekker voorbeeld voor je kinderen ben jij zeg. bah!!
Geplaatst door mama24 - 24 jaar - op 31 Aug 2010
Astrid, wil je wel even ontopic blijven hahahahaha
Grapje hoor:P
Mij nu niet blokkeren he.
Ik ben het eens met mijn ventje hier boven.
Zelf vind ik ook dat je de verantwoordelijkheden van je eigen kind moet nemen, Je moet die slachtofferrol uit en voor je kinderen gaan staan.
Misschien moet je even een gesprek met een psychiater hebben.
Dat kan natuurlijk helpen misschien weet die waarom je geen doorzettingsvermogen hebt.
Als je daar eerlijk bent,
@Emma wat is er? Wie pikt je naam steeds in? Ik begrijp er niks meer van.
Astrid, wil je wel even ontopic blijven hahahahaha
Grapje hoor:P
Mij nu niet blokkeren he.
Ik ben het eens met mijn ventje hier boven.
Zelf vind ik ook dat je de verantwoordelijkheden van je eigen kind moet nemen, Je moet die slachtofferrol uit en voor je kinderen gaan staan.
Misschien moet je even een gesprek met een psychiater hebben.
Dat kan natuurlijk helpen misschien weet die waarom je geen doorzettingsvermogen hebt.
Als je daar eerlijk bent,
@Emma wat is er? Wie pikt je naam steeds in? Ik begrijp er niks meer van.
Geplaatst door mama24 - 24 jaar - op 31 Aug 2010
Aha ik zie het al.
Emma maak je niet druk meissie!
Tis goed dat je dat er neer hebt gezet houden we daar rekening mee maak je niet druk!
Jou verhaal word namelijk wel serieus genomen.
Aha ik zie het al.
Emma maak je niet druk meissie!
Tis goed dat je dat er neer hebt gezet houden we daar rekening mee maak je niet druk!
Jou verhaal word namelijk wel serieus genomen.
Geplaatst door Emma - 23 jaar - op 31 Aug 2010
Op mijn topic heeft ze dat gelukkig niet gedaan, maar die Priscilla die wil soms nog wel eens iets typen onder de naam 'Emma', mijn naam dus.
Op mijn topic heeft ze dat gelukkig niet gedaan, maar die Priscilla die wil soms nog wel eens iets typen onder de naam 'Emma', mijn naam dus.
Reactie plaatsen