Home > Jouw verhaal > Werk & Geld > een eigen babywinkel
een eigen babywinkel
Geplaatst door ambitie - 22 jaar - op 1 Sep 2010

Hi meiden en dames,

misschien is dit niet helemaal de juiste site maar er komen hier een hoop leuke meiden dus ik dacht misschien kunnen jullie me helpen!

Ik wil heel graag een eigen babykledingwinkel beginnen maar ik zit met een aantal vragen:

hoe begin ik een bedrijfsplan?
Ik heb alle ideen wel in mijn hoofd maar hoe zet ik dat op papier zodat ik een lening krijg?

Waar kan ik die kleding inkopen? op google kom ik alleen maar van die oude partije tegen en dat wil ik niet, ik wil de nieuwste kleding van onder andere ducky beau en dat soort merken.

Heeft er iemand ervaring met het hebben van een eigen winkel en het hebben van kinderen? hoe combineren jullie dat?

Jullie zullen wel denken waar begint ze aan maar dit is wat ik echt zo graag wil dat ik er voor 100 procent voor wil gaan en daarom zoveel mogelijk info inwin bij andere.

Bedankt alvast

liefs ambitie
Waardering:

Reacties

Geplaatst door paula - 20 jaar - op 1 Sep 2010

je moet even langs cwi gaan die kunnen je vaak heel goed helpen
Geplaatst door natasja - 21 jaar - op 2 Sep 2010

beste ambitie,

wat een leuk idee zeg.. ik heb zelf ook een eigen bedrijf gehad wat helaas niet leuk is afgelopen..ik had een eigen stroopwafelbedrijf.

een kledingwinkel beginnen is leuk..maar bedenkt wel...in wat voor een stad wil je dit beginnen ? wat is hiervan de huurprijs ? wat zullen ong. de inkoopkosten zijn ? hoeveel mensen lopen hier ong dagelijks door de stad..en dan in jou opzich voornamen vrouwen met kinderen ?
als je echt alleen merkkleding wilt doen denk ik ook echt dat je in een rijkere stad moet zitten. anders haal je hier bijna geen winst op denk ik zelf.

je zou eens naar een markt/braderie kunnen gaan daar staan vaak mensen met kinderkleding ( soms ook merk ) vraag hoe zij aan hun kleding komen misschien kunnen jullie elkaar helpen..?

mij lijkt het een beter idee voor nu in deze tijd..om een winkel te beginnen met 2dehands kinderkleding... en evt. speelgoed. wat je zelf wel goed schoon moet maken natuurlijk..wassen enz. en er zijn genoeg huishoudens die van hun kinderkleding af willen..hun geef je er een paar euro voor en zij zijn ook weer blij..

dat zit hier in het winkelcentrum ook en die loopt als een tierelier. zit ook merk kleding bij..

ben benieuwd hoe je het gaat doen..

groetjes natasja
Geplaatst door Constance - 47 jaar - op 2 Sep 2010

Vul eerst het ondernemingsplan in, dat je kunt downloaden bij de Kamer van Koophandelsite. Daar moet je een groot aantal vragen beantwoorden, en dingen uitzoeken, die hiermee te maken hebben.
Een must voor elke startende ondernemer, om een goede inschatting te maken van je kansen!
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie