Home > Jouw verhaal > Relatie > Hoe is het mogelijk
Hoe is het mogelijk
Geplaatst door Ilse - 45 jaar - op 1 Sep 2010, 15:51:18

Ik ga scheiden van mijn man omdat 1 ik nooit op de 1ste plaats kwam, 2 hij vreemd is gegaan, 3 regelmatig loog, 4 afspraken al zo vaak niet is nagekomen. Anderen waren altijd belangrijker en ik ben niet het claimende/jaloerse typje. Beslissing van mij was scheiden ik heb genoeg pijn gehad. Wij zijn naar mediator gegaan om met goed fatsoen uit elkaar te gaan en dat loopt goed. We gingen zelfs uit eten we waren van plan met zijn allen op vakantie te gaan 2 kids met aanhang en hond. We hadden een afspraak gemaakt open naar elkaar te zijn ook als we een ander kregen.....dom natuurlijk want afspraken na komen is iets wat hij zo goed als niet kan. Zijn moeder overleed en ik was daarbij.....zo een leuk mens. Hij had mij op het kaartje gezet en ik ben zo goed als overal mee naar toe gegaan. Ik had er wel wat moeite mee om op het kaartje te staan omdat ik niet meer zijn vrouw ben (officieel is het nog niet) maar hij wilde dit graag, hij vergat de kids erop te zetten en ik zei of ik ga er af of zij gaan erop. Samen verdriet gehad op vrijdag begraven de 13de en zaterdagmiddag is hij weggegaan naar zijn eigen huis omdat hij alleen wilde zijn en hij was niet bereikbaar, dat moet kunnen. Zondag had hij duidelijk lol en kreeg hem aan de lijn en hij ging het weekend erop duiken met een vriend. Ik had het toen moeilijk ik verdriet delen en hij wat leuks doen met anderen. Ik moet hierbij vermelden hij wilde zelden wat leuks met mij doen hij ruilde mij voor iets (wat ik hier niet zeg) maar verder niet, hij lag wozie in zijn hotelkamer aan iemand te denken ......niet aan mij gericht etcetc het waren altijd anderen. oke ik begrip tonen en vervolgens ben ik er net achter gekomen 1 sept 2010 dat hij dus al maanden een vriendin heeft en in het ziekenhuis durft hij mij nog te zeggen (sarcastisch) "zie je nu hoeveel vriendinnen ik heb" . Als ik dit had geweten was ik naar de kerk en de crematie gegaan als kennis/vriend maar niet als zijn vrouw, ik heb de keuze niet gekregen omdat ik niet wist dat hij al maanden een ander had. Ik had niet op het kaartje willen staan als zijn vrouw. We zouden op wintersport gaan maar ik hoef dit niet. Hij liegt dus nu al tegen zijn vriendin, precies zoals hij bij mij in het begin heeft gedaan op vakantie met een andere vrouw naar zijn ouders in Spanje zij wist niets en ik niet.
Ik wil niets meer van hem weten en hij kan niet loslaten, hij wilt alles maar ik ga er aan onderdoor. Hij is ook heel lief en aardig maar ik weet ook dat hij manipuleert en mega kan liegen. Ik zal hier niet alles neerzetten als ik dat zeg geloven jullie mij gelijk niet meer en word ik voor gek of leugenaar uitgemaakt en daar heb ik geen zin in.
Waardering:

Reacties

Pagina 3 van 3  |    1 2 3  Volgende » 
Geplaatst door Ilse - 45 jaar - op 5 Sep 2010, 13:02:48

moet je anderen waarschuwen voor zijn gedrag of moet ik mij daar gewoon buiten houden. Heel eerlijk ik vind het verdrietig voor zijn volgende vriendin maar ik weet ook, dat als ik iets ga zeggen dat ze het dan tegen hem zegt en ik als jaloers kreng zal worden neergezet. 1 iemand zei een keer B heb je nooit alleen en dat is ook zo b heb je nooit alleen.
Er zijn hele lieve mensen van de duikschool en met zijn charmes krijgt hij korting en ik wil niet dat deze mensen pijn gedaan worden maar het is ook erg link iets over B te zeggen.
Geplaatst door ilse - 45 jaar - op 5 Sep 2010, 14:55:39

jullie willen het niet geloven maar dit schrijft hij:

Wanneer heb ik gezegd dat je er niet bij mocht zijn?

Ik moet eerlijk zeggen ik heb geen zin meer, ik vind dit zo ziek hij had mij er vandaag wel bij willen hebben.

wat mij betreft met ik er niet meer
nu dreigen dat als ik toegang tot het huis ontzeg dat het covenant niet doorgaat.
Pagina 3 van 3  |    1 2 3  Volgende » 
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie