stiekem
Geplaatst door Loesje - 20 jaar - op 2 Sep 2010

Ik heb een hele korte bekentenis. Ik ben werkelijk gek op het uitknijpen van pukkels. Ik word gelukkig van een barstende berg prut die uit mijn of iemand anders gezicht spuit. Ik kan uren voor de spiegel staan mn hele gezicht af speurend naar bultjes die misschien schatten aan witte blubber kunnen houden of zwarte putten waar maden en wormen uit gedrukt kunnen worden. Het heerlijke gevoel na tot bloedens toe gefrunnikt te hebben als het laatste beetje smerige creme uit een porie is geduwd. Ik heb met naalden en messen in mijn gezicht zitten prikken en mijn vriend wil mijn handen niet meer in de buurt van zijn gezicht hebben. Mijn neus vervelt door al het knijpen ontzettend vaak, evenals mijn voorhoofd.
het ergste is dat ik netelroos heb, als mijn huid gekrast of geknepen word zwelt hij op en word knalrood. Ook na vallen of impact. na een van mijn 'sessies' is mijn gezicht knalrood en opgezwollen, wat wel een half uur aan kan houden.
Ik weet dat ik moet stoppen, ik raak mijn vriend bijna niet meer aan, maar het is moeilijk. de vreugderush bij elke vulkaanuitbarsting is zo heerlijk..
Waardering:

Reacties

Pagina 1 van 3  |   1 2 3    
Geplaatst door Mel - 34 jaar - op 2 Sep 2010

Getver!
Geplaatst door mama24 - 24 jaar - op 2 Sep 2010

jakkes!
Geplaatst door caroline - 29 jaar - op 2 Sep 2010

bizzar
Geplaatst door Mami - 21 jaar - op 2 Sep 2010

Iedereen Zijn ding..alleen is dit wel heel onfris hahaha

hoe geromantideerd kun je zoiets ranzigs maken?
schatten aan witte blubber...
eet je het op:P
Geplaatst door Zinzi - 29 jaar - op 2 Sep 2010

Dit geheim had je beter geheim kunnen houden... wel een beetje smerig hoor eerlijk gezegd, je beschrijft het ook wel errug gedetaileerd, dat had niet gehoeven wat mij betreft.

@zinzi hahaha! Wat mij betreft ook niet.
Geplaatst door Heppie - 37 jaar - op 2 Sep 2010

Je bent niet de enige met die "probleem" hoor was er net mee bezig hahahaha
Geplaatst door newmama - 23 jaar - op 2 Sep 2010

Bah bah.
Je verhaal had van mij nog wel véél korter gemogen.

Nee ze is niet de enige met dit probleem, Maar wel de enige met een grote liefde voor het uitknijpen van pukkels.
Gatver.
Ik vind het hetzelfde als plas en poep sex
Pagina 1 van 3  |   1 2 3    
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie