stiekem
Geplaatst door Loesje - 20 jaar - op 2 Sep 2010, 09:39:25

Ik heb een hele korte bekentenis. Ik ben werkelijk gek op het uitknijpen van pukkels. Ik word gelukkig van een barstende berg prut die uit mijn of iemand anders gezicht spuit. Ik kan uren voor de spiegel staan mn hele gezicht af speurend naar bultjes die misschien schatten aan witte blubber kunnen houden of zwarte putten waar maden en wormen uit gedrukt kunnen worden. Het heerlijke gevoel na tot bloedens toe gefrunnikt te hebben als het laatste beetje smerige creme uit een porie is geduwd. Ik heb met naalden en messen in mijn gezicht zitten prikken en mijn vriend wil mijn handen niet meer in de buurt van zijn gezicht hebben. Mijn neus vervelt door al het knijpen ontzettend vaak, evenals mijn voorhoofd.
het ergste is dat ik netelroos heb, als mijn huid gekrast of geknepen word zwelt hij op en word knalrood. Ook na vallen of impact. na een van mijn 'sessies' is mijn gezicht knalrood en opgezwollen, wat wel een half uur aan kan houden.
Ik weet dat ik moet stoppen, ik raak mijn vriend bijna niet meer aan, maar het is moeilijk. de vreugderush bij elke vulkaanuitbarsting is zo heerlijk..
Waardering:

Reacties

Pagina 3 van 3  |    1 2 3  Volgende » 
Geplaatst door mosje - 14 jaar - op 2 Oct 2010, 17:54:47

ik heb het nog een keer gelezen en bleeeh maden???
Geplaatst door Kim - 28 jaar - op 2 Oct 2010, 21:15:13

Herkenning!!!!
Nu had mijn vriend een heeeele vette meeeter precies in het randje bij zijn neusvleugel. Maanden heb ik erover gedaan. Het wilde maar niet lukken. Tot verleden week.................

HALELUJA!!!!!!!!!

En dan heel trots laten zien wat je eruit gehaald heb!

Ach ja, zolang het niet obsessief is en het je dagelijkse bezigheden niet in de weg staat.........

Zelf heb ik last van acne en moet ik er vanaf blijven. Dat lukt dus wel. En ik werk ook in een winkel en sta dus aan de andere kant van de balie met halverwege de dag een witte pukkel. Vreselijk schaam ik me dan maar ik mag het toch echt niet zomaar even gaan weghalen. Sorry voor het misselijkmakende uitzicht dat ik dan bied maar ik kan er ook niets aan doen. (ga maandag naar een dermatoloog!!!!!)
Geplaatst door liesbeth - 20 jaar - op 20 Oct 2010, 16:29:07

kheb hetzelfde als ik eenmaal begin vergeet ik de tijd en voor ik het weet ben ik een uur verder
ik heb best een egale huid van mezelf maar ik ga steeds op zoek naar meer.
een vriendin van me heeft hetzelfde. het is heel verslavend om te doen. als je eenmaal begint, blijf je zo een uur bezig
Geplaatst door Samantha - 23 jaar - op 21 Oct 2010, 16:19:19

Uhm......
Tsjah.....
Jij wilt werkelijk reacties.
Hoe ranzig kan een persoon zijn.
Eet je het ook of wat.
Ja ik snap dat je vriend jouw handen niet in zijn buurt wil hebben.

Schatten aan wit spul: ieuw ieuw ieuw.
Dcht ik net nog honger te hebben.
Is dat nu wel ver over hoor.
Have fun with it.
Zolang je mij er maar niet mee lastig valt.
Jouw geheim had beter echt een geheim kunnen blijven
Geplaatst door Mel - 18 jaar - op 9 May 2012, 12:24:31

Hoi, je beschrijft het wel een beetje vreemd maar ik ken dit probleem ook. Als ik gestresst raak gebeurt het vooral, dan begin ik met frunniken en pulken en het lijkt meer op een obsessie dan een verslaving. Pas achteraf dan besef ik dat het niet zo handig was om te doen maar dan is het al te laat. Het is heel slecht voor je en je houdt er allemaal littekentjes aan over. Wat ik vooral doe is als je weer zon drang krijgt om te knijpen of pulken gelijk bedenken wat de gevolgen zijn, wil je echt de rest van de dag rondlopen met een gezwollen gezicht? Verder is het zonde dat je het doet want de kans is groot dat de huid niet meer hersteld. Ook krijg je alleen maar meer pukkeltjes door het de hele tijd knijpen en krabben en pulken, en raken de pukkeltjes geinfecteerd. Het is heel vervelend dat je er zo erg op kickt en dus is het wel een serieus probleem. Als je er niet zelf mee kunt stoppen zou ik ermee naar je huisarts gaan. 
Pagina 3 van 3  |    1 2 3  Volgende » 
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie