Deze website maakt gebruik van functionele en statistieken cookies die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Daarnaast worden cookies gebruikt om de koppeling met social media te kunnen maken. Door gebruik te blijven maken van deze website of door hiernaast op akkoord te klikken ga je akkoord met het gebruik van deze cookies.
Akkoord
Home > Forum > Relatie > Naar bed met mijn schoonmoeder
Naar bed met mijn schoonmoeder
Geplaatst door De verleiding van mijn schoonmoeder! - 35 jaar - op 29 May 2009, 12:09:03

Ik laat mijn leeftijd achter wegen,dus de genoemde leeftijd klopt niet. Ik wil alleen vertellen wat ik toch graag kwijt wil op een anonieme manier. Misschien klinkt het heel ongeloofwaardig, maar het is een waargebeurd verhaal en ik zal niet de enige zijn met deze ervaring, dat weet ik heel zeker!

Op een zaterdagmiddag gingen mijn schoonmoeder, mijn vriendin en ik winkelen. Dat het erg gezellig werd keek ik niet meer van op alleen… mijn schoonmoeder en ik waren meer met elkaar aan het praten en lachen dan gebruikelijk was. Tijdens het eten stelde ze voor om met zijn 3en uit te gaan in een leuke discotheek, vlakbij. Maar voordat het zover was werd mijn vriendin gebeld met de vraag of ze nachtdienst wilde draaien.

Mijn schoonmoeder en ik bleven hangen en zo gingen we samen uit. Ik voelde wel de aanwezige spanning en de uitdaging om te kijken hoever we konden gaan? Haar dochter vertrok naar huis om werkkleding aan te trekken terwijl mijn schoonmoeder en ik samen op stap gingen.
Arm in arm liepen we, mijn schoonmoeder en ik intiem naar het centrum waar we een discotheek binnenliepen. Na 1 uur wat dansen nodigde ze mij uit met haar te dansen, waarmee ik haar verleiding niet kon weerstaan en zei ze: kom op lieverd, laat je nou eens gaan, we maken er een extra gezellige avond van, terwijl ze mij intiem vast pakte met een glimlach en een fonkeling in haar ogen. Het dansen werd met het moment intiemer. Uiteindelijk stonden we tegen elkaar aan en voelde we elkaar letterlijk. Ging ze uitdagend voor me staan met haar hakken ruim uit elkaar en masseerde haar mooie lichaam de mijne, terwijl ze mij vast greep bij mijn kraag. Ze gooide haar armen in de lucht, terwijl ik toekijk hoe sensueel ze zich bewoog recht voor mijn ogen. Ik voelde de verleiding groeien en door de blikken van haar twijfelde ik of we nog trouw konden blijven aan onze partners. Ze draaide zich om en begon sensueel met haar lichaam tegen mij aan te dansen, dat doet je zeker wel wat, meer dan zou mogen. Ze moedigde mij aan om haar intiem vast te pakken op plekken waarbij het goed was dat mijn vriendin was werken in de nachtdienst. Ze gaf me zijlinks een kusje waarbij de spanning sterker werd en we bleven elkaar steeds langer aankijken. Haar handen dansten over mijn lichaam heen en we genoten allebei van elkaar.

Rond middennacht vertrokken we lachend, klevend aan elkaar naar huis waar we weer bijkwamen maar nog lang niet uitgesproken waren. We waren erg speels, hadden de slappe lach en konden niet ophouden elkaar te plagen. Toen ik wilde vertrekken liep ze mee naar de voordeur waar haar bloesje half verfrommelt uit haar broek hing, de bovenste knopen los gemaakt waren en toen ze op mij afgelopen kwam, zag ik haar sensuele loop, die blik in haar ogen en zei ze met een verleidende lach: dag lieverd, ik heb echt van deze avond genoten! Toen we elkaar wilde zoenen bleven onze gezichten, intiem dicht bij elkaar kleven. We keken elkaar af en toe aan de spanning werd steeds voelbaarder. We pakten elkaar weer vast en van een onschuldige kus op de mond belandden we in een intense knuffelpartij waarbij we niet meer van elkaar los kon komen. Ik voelde opnieuw hoe ze sensueel zachtjes tegen me aan kroop. Voor ik het wist hing mijn broek op mijn enkels en had ik haar bovenlichaam bijna ontkleed. Zo genoten we van de intimiteit en zijn we razend vlug in een uitbundige lachbui naar boven gestrompeld waar we de nacht samen hebben door gebracht. Van slapen is weinig tot niets terecht gekomen maar… we voelde allebei dat we even geen rust wilde, de rust vonden we al door samen te zijn!

De volgende ochtend vielen we knuffelend tegen elkaar aan, aan het einde van de ochtend ben ik huis waards gegaan en heb de hele week met een big smile gelopen.

Mijn schoonmoeder en ik bleven gewoon normaal doen, al wisten we wel dat dit niet bij 1 keer kon blijven, zodra we elkaar zagen was het te laat om onze ogen te sluiten. Er is niemand die ooit iets gemerkt heeft, nog nooit. Mijn ex was zelfs blij dat haar moeder weer eens genoten had van een avondje stappen. Ook mijn schoonvader had niets door. De man was veel bezig met zijn hobby.
Waardering:

Reacties

Pagina 2 van 2  |    1 2  Volgende » 
Geplaatst door Wat is waar en niet waar? - 39 jaar - op 7 Jun 2009, 11:27:34

Tja, het verhaal klinkt als een sprookje, oftewel verzonnen. Toch geloof ik erin, omdat dit verhalen/dingen echt gebeuren. Alleen willen we vaak de waarheid niet weten. Wanneer iets bij een ander gebeurd reageren we vol ongeloof en als het ons zelf overkomt willen we het liever niet weten. Geen mens is zo braaf als het lijkt, ook al zijn we nog zo lief en sociaal, dat zegt niets. Als ik hier zou vertellen wat ik heb mee gemaakt zou niemand dat (willen en durven) geloven.
De waarheid is hard, maar daar wil niemand iets van weten!
Geplaatst door Kim_23 - 23 jaar - op 27 Jul 2013, 20:35:08

Als ik er ooit achter zou komen dat mijn vriend het met mijn moeder gedaan had zou ik hem wel wat aan kunnen doen maar als je echt een goeie relatie hebt gebeurt het niet dus maakt het uit met je vriendin zij verdiend dit niet 
Geplaatst door ssss - 99 jaar - op 16 Aug 2014, 08:11:35

als het echt zo is waarom zou je het delen.............
Geplaatst door Delilah - 25 jaar - op 16 Aug 2014, 08:32:24

Geen probleem van maken? Ik vind dit nogal een probleem, een respectloos probleem!! Als dit mij betrof had ik het willen weten om mijn moeder en mijn vriend een flinke schop te geven. Ik ben sowieso heel vel tegen vreemd gaan. Snap deze mensen niet en de mensen die begrip hebben ook niet. Willen jullie leven in een leugen!?! Ik niet, geef mij de waarheid maar, hoe pijnlijk die ook is.
Geplaatst door M74 - 39 jaar - op 16 Aug 2014, 20:11:31

lachen joh! Get a life!
Geplaatst door lola - 25 jaar - op 17 Aug 2014, 02:21:06

Misschien vindt je vriendin het wel gezellig om met moeders mee te doen :-D.
Pagina 2 van 2  |    1 2  Volgende » 
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie