Geplaatst door Casey - 31 jaar - op 11 Jan 2012, 19:55:01
Ergeren jullie je ook weleens aan spelfouten van anderen? Ik kan me daar soms enorm aan ergeren. Op het werk vooral, maar ook hier op het forum. Ik ben zelf niet heel hoog opgeleid, maar ik weet wel dat ik bijvoorbeeld figuur met een F schrijf en niet met een V.
Als ik op mijn werk tegen een collega dan op een aardige manier zeg, je schrijft belt met een T en niet met D, wordt ik heel raar aangegeken en vervolgens wordt dezelfde fout weer gemaakt.
Heeft iemand hetzelfde of maak ik me druk om niks?
Als ik op mijn werk tegen een collega dan op een aardige manier zeg, je schrijft belt met een T en niet met D, wordt ik heel raar aangegeken en vervolgens wordt dezelfde fout weer gemaakt.
Heeft iemand hetzelfde of maak ik me druk om niks?
Reacties
Geplaatst door luuf - 34 jaar - op 11 Jan 2012, 19:58:15
Neen daar erger ik me niet aan, erger me eerder aan het zogeheette ''breezah-taaltje'' via de ping en msn van mn puberzoon haha.
Ik zie ook vaak de spelfouten van een ander, zelf zal ik ze heus ook wel maken.
Zou me er zeer zeker niet druk om maken, ergernissen die je geen meerwaarde bieden.
Luuf
Neen daar erger ik me niet aan, erger me eerder aan het zogeheette ''breezah-taaltje'' via de ping en msn van mn puberzoon haha.
Ik zie ook vaak de spelfouten van een ander, zelf zal ik ze heus ook wel maken.
Zou me er zeer zeker niet druk om maken, ergernissen die je geen meerwaarde bieden.
Luuf
Geplaatst door a.b. - 27 jaar - op 11 Jan 2012, 20:01:46
ik erger me niet aan spelfouten, over het algemeen kan niemand
er iets aan doen, we weten ten slotte niet of het gaat om iemand die gewoon snel typt of dyslextisch is.
ik erger me niet aan spelfouten, over het algemeen kan niemand
er iets aan doen, we weten ten slotte niet of het gaat om iemand die gewoon snel typt of dyslextisch is.
Geplaatst door danielle - 31 jaar - op 11 Jan 2012, 20:02:09
Mij irriteert het ook niet zal zelf ook wel fouten maken.
En nu vooral sinds de smilie's er zijn heb ik via google crome ineens geen rode streep meer onder mijn woorden die fout zijn dus wordt het vast nog erger.
Zolang ik het kan lezen maakt het me niet uit.
Mij irriteert het ook niet zal zelf ook wel fouten maken.
En nu vooral sinds de smilie's er zijn heb ik via google crome ineens geen rode streep meer onder mijn woorden die fout zijn dus wordt het vast nog erger.
Zolang ik het kan lezen maakt het me niet uit.
Geplaatst door a.b. - 27 jaar - op 11 Jan 2012, 20:03:47
of wat dan ook
of wat dan ook
Geplaatst door Casey - 31 jaar - op 11 Jan 2012, 20:15:10
Ok haha ik zal me er bij neerleggen....
Ok haha ik zal me er bij neerleggen....
Geplaatst door Mies - 36 jaar - op 11 Jan 2012, 20:19:05
Ik denk dat veel mensen expres spellingsfouten maken. De laatste jaren zie ik veel mensen 'me' schrijven in plaats van 'mijn'. Waarom? Denk ik dan ... Je schrijft toch ook geen 'zij' als je 'zijn' bedoelt ...
Ik denk dat veel mensen expres spellingsfouten maken. De laatste jaren zie ik veel mensen 'me' schrijven in plaats van 'mijn'. Waarom? Denk ik dan ... Je schrijft toch ook geen 'zij' als je 'zijn' bedoelt ...
Geplaatst door Casey - 31 jaar - op 11 Jan 2012, 20:21:09
Haha dat is inderdaad ook een fout van mij.....
Haha dat is inderdaad ook een fout van mij.....
Geplaatst door daantje - 47 jaar - op 11 Jan 2012, 20:28:56
ik maak dus ook vaaak een type fout. maar dat komt omdat mijn arm en vingers vaak niet doen wat ik wil (reuma/arthrose). GEEN EXCUUS WEL DE REDEN .heb daardoor last van spiertrillingen en ja let niet altijd op voor ik op de verzendknop druk
zou het wel fijn vinden als er een mogelijkheid zou zijn om na plaatsing dit nog te kunnen herstellen
ik maak dus ook vaaak een type fout. maar dat komt omdat mijn arm en vingers vaak niet doen wat ik wil (reuma/arthrose). GEEN EXCUUS WEL DE REDEN .heb daardoor last van spiertrillingen en ja let niet altijd op voor ik op de verzendknop druk
zou het wel fijn vinden als er een mogelijkheid zou zijn om na plaatsing dit nog te kunnen herstellen
Geplaatst door reenboow - 25 jaar - op 11 Jan 2012, 20:30:54
Ik vin het ook ferfelent alz menzen zpelvouten maaken.
erger mei er egt heelemal kapod aan.
ijgenleik moed je ze verpligd wir trug na hun sgol toe stuuren.
ik erger me ook aan menzen die ander menzen verbedert
ookal gaad het oover zpelvouden.
dan denk ik, alz je nit zo strezt om nietz leev je vil langer,
kijk vortaam irst eenz naar je ijgeren vouten en dan paz na de voud van de ander
Ik vin het ook ferfelent alz menzen zpelvouten maaken.
erger mei er egt heelemal kapod aan.
ijgenleik moed je ze verpligd wir trug na hun sgol toe stuuren.
ik erger me ook aan menzen die ander menzen verbedert
ookal gaad het oover zpelvouden.
dan denk ik, alz je nit zo strezt om nietz leev je vil langer,
kijk vortaam irst eenz naar je ijgeren vouten en dan paz na de voud van de ander
Geplaatst door luuf - 34 jaar - op 11 Jan 2012, 20:31:44
Ik wist het dat dit komen zou, wahahahaaaaaa rainbow maf mens jij
Ik wist het dat dit komen zou, wahahahaaaaaa rainbow maf mens jij
Reactie plaatsen