Home > Jouw verhaal > Relatie > mijn ik
mijn ik
Geplaatst door monique46 - 47 jaar - op 27 Jan 2012

Wanneer je vraagt hoe het met mij gaat is mijn antwoord ontwijkend omdat uitleggen niet gaat zijn mijn woorden ontoereikend. Wanneer je mij zult vragen hoe vul jij je dag zal de waarheid je niet zo snel dagen omdat ik je zal beantwoorden met een lach. Wanneer je mij wilt helpen in mijn strijd van begin af aan zul je het bloeden niet kunnen stelpen en zal ik je zeggen..laat mij maar gaan. Door mezelf anders op te stellen creeer ik een verkeerd beeld ik pas constant op mijn tellen en ben niet iemand die snel deelt. ik laat je aan mijn echte ik niet wennen de ware pijn, het echte gevoel maar zou je mij echt kennen dan zou je weten wat ik bedoel.
Waardering:

Reacties

Pagina 1 van 2  |   1 2    
Geplaatst door ijskonijn - 19 jaar - op 27 Jan 2012

Ja dat kan. Maar met welk doel meld je dit? Wil je tips, adviezen, een luisterend oor.. Of moest je het gewoon van je afschrijven?
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 27 Jan 2012

Ik kan mezelf ook erg goed vinden in dit stukje text.
Bedankt.

om eerlijk te zijn wilde ik dit even kwijt

@ rainbow....niks te danken meis. we snappen elkaar dus.

@ ijskonijn, het is een gedicht wat ik zelf geschreven heb, het staat hier alleen niet goed onder elkaar. ik hoef geen tips, het is iets wat in mijn dagelijkse leven speelt

gr

Monique,
Ja, ik begrijp je gevoelens en gedachtes zeker... maakt je soms eenzaam als iedereen je denkt te kennen terwijl je eigenlijk mooi weer speelt.
soms voel je je nog een bedrieger ook.. ik in ieder geval.. terwijl je het alleen maar doet voor een ander... mensen veroordelen zo snel.. dus ook voor jezelf lijkt het soms het beste... en dat is het vaak ook..
Ik weet heel goed waar je het over hebt.
ook dagelijks..
mensen denken je te kennen en hebben in fijte heel hun gedachten over je al gevormd... maar als ze eens wisen hoe het echt zat.. hoe je je echt voelt en wat dr gaande is in je leven... zouden ze toch opkijken... maar dat laat je niet toe, want stel je voor... dat het tegen je word gebruikt waardoor alles erger word... ik kan het me zo goed indenken.. ik snap je hele bericht.

*Gedicht.
Ik had het zelf geschreven kunnen hebben.

Geplaatst door danielle - 31 jaar - op 27 Jan 2012

Voor mij klopt het ook wel en kan me er ook in vinden

Niemand ziet je twijfels, niemand die jou echt ziet

ze denken je wel te kennen
maar ze zien niet je verdriet.

niemand weet van de pijn die je mee draagt elke dag.
zij kennen alleen wat jij laat zien, en dat is vaak een lach.

@ danielle we staan hiermee niet alleen.
@ rainbow...mij is het aangeleerd, niet klagen , niks laten zien, doe niet zo zielig etc. maar moeilijk is het...men moest mijn echte gevoel en mijn echte gedachten eens kennen.
Pagina 1 van 2  |   1 2    
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie