Home > Jouw verhaal > Relatie > mijn ik
mijn ik
Geplaatst door monique46 - 47 jaar - op 27 Jan 2012, 11:26:34

Wanneer je vraagt hoe het met mij gaat is mijn antwoord ontwijkend omdat uitleggen niet gaat zijn mijn woorden ontoereikend. Wanneer je mij zult vragen hoe vul jij je dag zal de waarheid je niet zo snel dagen omdat ik je zal beantwoorden met een lach. Wanneer je mij wilt helpen in mijn strijd van begin af aan zul je het bloeden niet kunnen stelpen en zal ik je zeggen..laat mij maar gaan. Door mezelf anders op te stellen creeer ik een verkeerd beeld ik pas constant op mijn tellen en ben niet iemand die snel deelt. ik laat je aan mijn echte ik niet wennen de ware pijn, het echte gevoel maar zou je mij echt kennen dan zou je weten wat ik bedoel.
Waardering:

Reacties

Pagina 2 van 2  |    1 2  Volgende » 
Geplaatst door monique46 - 47 jaar - op 27 Jan 2012, 16:29:05

@ rainbow....mooi...diep
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 27 Jan 2012, 16:55:56

Mij is ook geleerd niet te praten, niet te klagen en vooral niet zielig zijn...
dat deed ik ook niet,... maar werd dr wel vaak van beschuldigt.
eigenlijk is dat niet eerlijk... mijn kinderen mogen best klagen, en best ff zielig zijn...
als ze maar opstaan en verder gaan.
mensen zeggen snel dat je je aansteld.. daarom deel ik ook weinig.. of ze gooien het in je gezicht als ze boos op je zijn.
dat leert je wel af om te praten, om wat te laten zien, en om te klagen.
mensen willen anderen bijna niet echt kennen, dat is het probleem... want dan gaan ze lullen, helpen ze je de shi,t in... en daar sta je weer...

jammer is dat... ik vind het niet erg als mensen eerlijk zijn, liever dat.. dan alles opvreten van binnen.
dat is nog slecht voor je ook. voor je lever en je hart dus ook lichamelijk... opkroppen... en het kost energie.

*is afgeleid door een dochter die dr voet kneust... kom dr later op terug X
Geplaatst door danielle - 31 jaar - op 27 Jan 2012, 17:19:30

Monique

Ik heb idd ook altijd geleerd zeur niet klaag niet zeik niet en stel je niet aan en ga gewoon door wat er ook is en vooral geen hulp vragen als je het moeilijk hebt.
En je moet een schop onder je kont hebben enz.
Geplaatst door monique46 - 47 jaar - op 27 Jan 2012, 18:36:33

@ rainbow...helemaal mee eens

ouders en de rest van de mensen die je in je leven tegenkomt weten blijkbaar helemaal niet wat ze veroorzaken. je niet kunnen uiten..het gevoel..dat mag niet etc. wanneer men nou eens gewoon na zou denken ipv meteen oordelen.
wat ik van mijn eigen gevoel leer is altijd klaar te staan voor een mens in nood ( op welke manier dan ook)
Geplaatst door monique46 - 47 jaar - op 27 Jan 2012, 18:37:14

rainbow hoe is het afgelopen met je dochter?
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 27 Jan 2012, 23:53:21

Hey monique,
Die heeft nog wel last maar ik heb direct gekoelt... ff zien wat dat word dan... morgen zal het of over zijn of meer pijn doen dan verbind ik dr een beetje...
arm kind.

Ik sta ook altijd voor mensen klaar... het beste is met mensen omgaan die niet met groepen omgaan zodat je dat onderlinge gelul niet hebt...
mensen weten altijd beter dan jij, hoe je je voelt... of je je aanstelt... als ze van buiten niks zien, en je lacht... dan valt alles altijd wel mee, of ze weten van niks... en stel je zou janken en gillen zoals je je voelt... dan stel je je aan... en ben je te veel...
Das gewoon vreemd aan mensen.. ze willen het liefste alles weten.. maar dat gaat niet.. want zodra je open staat voor een ander.. flikkeren ze het in je gezicht of ze praten dr over waardoor je ellende krijgt... of je bent een aansteller... of wat dan ook.//
niet delen is een slimme actie... handig deze site... je kan in fijte alles vertellen niemand die je kent dus geen geroddel en zo wel... kom je gewoon onder een andere naam in overleg met de redactie terug dan.

maar dat gebeurt hier niet zo... veroordelen soms nog wel... maar de mensen hier groeien wat dat betreft wel...
toch heb ik me nog niet bloor gegeven... onder deze naam.. onder een andere naam ooit.. een beetje... hihi... maar das toch nooit meer te achterhalen.. dus kan het niet in mn face gesmeten worden!
Geweldig.

Soms moet je wel zwijgen.. dat leert het leven je..

Geplaatst door Anoniem - 22 jaar - op 28 Jan 2012, 16:02:50

volgens mij zijn we allemaal zo...
Pagina 2 van 2  |    1 2  Volgende » 
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie