Geplaatst door Esther - 29 jaar - op 28 Jan 2012, 10:29:01
Ik ben zwanger en MOET echt stoppen met roken, ik rook echt veel te veel.. zo'n 20 sigaretten per dag. Ik weet dat dit vreselijk schadelijk is voor mijn kind maar toch lukt het me gewoon niet om te stoppen. Wat kan ikhier aan doen, hoe vind ik een manier waarop me dat wel lukt...
iemand ervarig hiermee>
iemand ervarig hiermee>
Reacties
Geplaatst door JB - 30 jaar - op 29 Jan 2012, 23:15:02
Als je het voor elkaar zou krijgen om te stoppen zou dat natuurlijk het meest mooi zijn! Zelf lukte dat me niet dus moeder van het jaar zal ik in dat opzicht nooit worden. Ik ben phllip morris light gaan roken en dan max 5 per dag. In deze sigaret schijnt 1 tiende aan nicotine en teer te zitten tov een gewone marlboro. Misschien niet het meest verantwoorde advies maar als je het echt niet voor elkaar krijgt te stoppen....
Als je het voor elkaar zou krijgen om te stoppen zou dat natuurlijk het meest mooi zijn! Zelf lukte dat me niet dus moeder van het jaar zal ik in dat opzicht nooit worden. Ik ben phllip morris light gaan roken en dan max 5 per dag. In deze sigaret schijnt 1 tiende aan nicotine en teer te zitten tov een gewone marlboro. Misschien niet het meest verantwoorde advies maar als je het echt niet voor elkaar krijgt te stoppen....
Geplaatst door isabella - 31 jaar - op 31 Jan 2012, 16:54:13
ben je al gestopt of moet ik nog een slof brengen!!!!!
wel vreemd trouwens dat je zelf niet eens reageerd
ben je al gestopt of moet ik nog een slof brengen!!!!!
wel vreemd trouwens dat je zelf niet eens reageerd
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 31 Jan 2012, 18:47:27
@Isa,
Breng die slof maar naar mij toe!
@Isa,
Breng die slof maar naar mij toe!
Geplaatst door isabella - 31 jaar - op 31 Jan 2012, 19:38:31
@rainbow neee das slecht voor je lieverd!
ik moets het nog even zeggen hoor!
xxxxxxxxxxx
@rainbow neee das slecht voor je lieverd!
ik moets het nog even zeggen hoor!
xxxxxxxxxxx
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 1 Feb 2012, 00:17:00
@Isa,
Ja.. ik ben helaas weer begonnen.
Maar wel een half jaar nadat ik het kind dr uit heb geploept.
Hihi....
Sneu geld is het... dat wel! En idd ongezond.
Maar als ik weer zwanger raak ooit... stop ik weer.
Tis gewoon een zekerder gevoel. en roken is zoiezo smerig als je zwanger bent.
Dan ruik je alles beter.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@Isa,
Ja.. ik ben helaas weer begonnen.
Maar wel een half jaar nadat ik het kind dr uit heb geploept.
Hihi....
Sneu geld is het... dat wel! En idd ongezond.
Maar als ik weer zwanger raak ooit... stop ik weer.
Tis gewoon een zekerder gevoel. en roken is zoiezo smerig als je zwanger bent.
Dan ruik je alles beter.
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Geplaatst door isabella - 31 jaar - op 1 Feb 2012, 13:31:46
zie jij hebt het goed gedaan....respect ...
zie jij hebt het goed gedaan....respect ...
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 1 Feb 2012, 15:28:57
Ja zeker.. en daar ben ik nog steeds trots op.
Geen spijt van.
Dus ik zou het weer doen.
Ja zeker.. en daar ben ik nog steeds trots op.
Geen spijt van.
Dus ik zou het weer doen.
Geplaatst door isabella - 31 jaar - op 1 Feb 2012, 19:06:46
ik ben ook meteen gestopt met roken en drinken maar nu rook ik al 3 jaar ongeveer nie meer
aangezien we het niet erg breed hebben scheelt het toch even weer.ik zou wel kunnen roken hoor maar vind het zo ook wel best
maar misschien wil esther hier nog een peuk kan ze d´r baby uitroken
ik ben ook meteen gestopt met roken en drinken maar nu rook ik al 3 jaar ongeveer nie meer
aangezien we het niet erg breed hebben scheelt het toch even weer.ik zou wel kunnen roken hoor maar vind het zo ook wel best
maar misschien wil esther hier nog een peuk kan ze d´r baby uitroken
Geplaatst door faya - 25 jaar - op 3 Feb 2012, 07:22:59
jammer deze reacties, mischien had esther hier door willen blijven schrijven over hoe het gaat met het stoppen.
had ze mischien meer gehad aan aanmoedigingen dan bij voorbaat al afgebrand te worden.
ik hoop alsnog esther dat het je lukt, je wil is er wel dus zet hem op!!!!!
jammer deze reacties, mischien had esther hier door willen blijven schrijven over hoe het gaat met het stoppen.
had ze mischien meer gehad aan aanmoedigingen dan bij voorbaat al afgebrand te worden.
ik hoop alsnog esther dat het je lukt, je wil is er wel dus zet hem op!!!!!
Geplaatst door Lonely_31 - 32 jaar - op 3 Feb 2012, 10:21:34
@faya
Ben het wel met je eens, wat de reakties betreft
Maar als Esther een beetje karakter heeft zou ze gewoon reageren ongeacht de negatieve reakties. Zo'n topic roept verschillende reakties op en dat weet je van te voren. Ik zou zeggen Esther leg deze naast je neer en laat ons weten hoe het met je gaat?
Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik heb een babay van 7 weken en heb ook gewoon gerookt, ook op het werk tussen me collega's en waar ik ook was, ik ben geen huichelaar die stiekem rookte omdat mensen wat er van zouden kunnen zeggen!
Ik ben wel gaan miknderen en als jij van de 20 per dag kan naar 10 per dag is dat al winst!
Suc6
@faya
Ben het wel met je eens, wat de reakties betreft
Maar als Esther een beetje karakter heeft zou ze gewoon reageren ongeacht de negatieve reakties. Zo'n topic roept verschillende reakties op en dat weet je van te voren. Ik zou zeggen Esther leg deze naast je neer en laat ons weten hoe het met je gaat?
Gefeliciteerd met je zwangerschap, ik heb een babay van 7 weken en heb ook gewoon gerookt, ook op het werk tussen me collega's en waar ik ook was, ik ben geen huichelaar die stiekem rookte omdat mensen wat er van zouden kunnen zeggen!
Ik ben wel gaan miknderen en als jij van de 20 per dag kan naar 10 per dag is dat al winst!
Suc6
Reactie plaatsen