Home > Jouw verhaal > Relatie > En dan nu graag een gewone date!!
En dan nu graag een gewone date!!
Geplaatst door M. - 31 jaar - op 2 Feb 2012, 09:59:59

Ik had hier vorige week een verhaal geplaatst, over dat ik steeds maar weer mannen (welgeteld 3, maar uiteraard 3 teveel) aantrek, die maar niet lijken te snappen dat ik geen stuk speelgoed ben.
Natuurlijk hou ik van sex, en ik vind het heerlijk, alleen ik blijf ze maar aantrekken, die griebels die mij aanzien als iemand "die er wel van houdt". Ik ben geen slet, ik doe het niet met jan en alleman, ik heb daar een hekel aan. Ik wil me kids beschermen! En mijn kids weten niet beter dan dat mama al hééél lang geen vriendje meer heeft.
En nou had ik laatst toch een afspraakje (twee keer), bij mij thuis (wat ik nu wel heel stom vindt van mezelf), met een leuke vent. De eerste keer was praten en zoenen, en de tweede keer ging het wat verder, maar nou  zou hij morgen komen en hij wou sexen met mij. En daarna langskomen voor alleen de sex.
Maar ervoor hadden we een gesprek op whatsapp. Ik had hem een bericht gestuurd, hij reageerde: ik vind je leuk, maar ik wil niet dat je verliefd op me wordt. En eerder zei hij ook: ik wil niet daten of handjes vasthouden, ik wil sexen.
Okay, dacht ik, das foute boel.
Vervolgens zei hij: we zullen elkaar gebruiken voor sex.
Eveneens gingen bij mij de alarmbelletjes rinkelen. Foute boel, M.!
En toch he, toch zei ik: ik denk niet verder dan de volgende date. En ik ging mee met zijn sexueel getinte praatjes.
Waar ik he-le-maal niet van hou!!
En hij heeft praatjes voor 10.
Ik wil gewoon verliefd worden, ik wil gewoon uit eten gaan, gezellig naar de bios, naar het strand enz, enz.., geen sex, pas als ik het wil, met iemand waar ik van hou en waar ik verliefd op ben..Daar is toch niks mis mee?? Das toch heel normaal?? 
En dus lag ik vanmorgen compleet in de stress omdat hij dus wél zo iemand blijkt te zijn en ik zo iemand helemaal niet wil.
Ik ben niet op zoek, ik ben niet zo'n vrouw die mannen van internet plukt, ik kijk, ik lees en reageer soms en als het gesprek mij niet bevalt (99 van de 100 keer, en die éne is een kas van 1 op 10 dat ik hem leuk vindt), dan moet ik er niks van hebben.
En het enige wat mijn kids willen is dat ik een vriendje heb die ook met ons samen wat leuks gaat doen. En als ik steeds mannen (welgeteld drie, inmiddels 4) aantrek die alleen willen sexen en mij daarvoor ook zo aanzien, dan vindt ik nooit iemand!! Ik heb er vandaag helemaal over in de stress gelegen, het klinkt zo leuk: een vent hebben om mee te sexen, maar dat is gewoon niet wat ik wil! Het is niet wat ik wil.. Ik wil dat gewoon persé niet. En toch lijk ik ze aan te trekken.
Dus heb ik nét een berichtje gestuurd: ik wil niet dat je komt morgen, ik wil meer dan alleen sex, ik wil ook daten, ergens heen gaan en gewoon verliefd worden, maar ik wil niet op de bank gaan zitten wachten op een vent die alleen langskomt om mij te ******* Het spijt me maar helaas.
Als ik ooit weer een afspraak heb, over  weet ik het hoe lang, één ding is zeker: ik ga nooit meer iemand meteen thuis uitnodigen. Nooit, nooit meer. Echt nooit meer. Vanaf nu gewoon een gewone date, zoals het hoort. Naar de bios, uit eten, of weet ik veel wat...  Zoals ik het altijd al wilde... met een gewone vent. Die niet meteen van bil wil.
Gaat me vast wel lukken...

Waardering:

Reacties

Pagina 1 van 2  |   1 2    
Geplaatst door Luna - 41 jaar - op 2 Feb 2012, 10:26:00

Succes ermee. Er lopen ook best nog genoeg mannen rond die ook uit zijn op een serieuze relatie en meestal kom je die vanzelf tegen. Dus ik zou zeggen, minder op zoek gaan en het gewoon laten gebeuren.

Geplaatst door Lonely_31 - 32 jaar - op 2 Feb 2012, 14:08:57

Ik ben vroeger ook een enorme jan-l*l geweest wat mannen betreft tot ik onbewust besefte van: dit wil ik niet meer! ik neem geen genoegen met minder als ( en dan je persoonlijke eisen in een man )
Zo was ik eens in een club, en daar stond een, op t oog, heer. Keurig gekleed, wat oudere man al, maar goed verzorgd en aantrekkelijk.
Knoopte een praatje met me aan en ja hij is ook bij me thuis geweest.
Op een gegeven moment was ik jarig en ik zei tegen een vriendin: ben benieuwd wat ik van m krijg.
Kwam die met 2 pakken ( lees pakken) wijn aan! met de bedoeling om me ladder zat te maken en t nest in te gaan.
Ik heb gezegd waar zie je me voor aan, wil je nu vertrekken? ik ben niet ZO goedkoop!
En vanaf die dag, echt, nam ik geen genoegen met minder, en nu heb ik een man, ik kan gerust zeggen, t type doe moet je zoeken met een lantaarntje.

Meid, ga alleen voor t beste van t beste dat ben je waard!
Geplaatst door luuf - 34 jaar - op 2 Feb 2012, 15:17:51

Meid je hebt het optijd ingezien en wees trots op jezelf dat je er niet in mee bent gegaan.

Blijf tegen jezelf zeggen ''ik verdien het beste'' en neem met minder ook géén genoegen.

Succes !
Geplaatst door Mel - 35 jaar - op 2 Feb 2012, 15:40:10

Heel goed van je meis, ik ben het helemaal met je eens, al snap ik je frustratie wel. Er lijken belachelijk weinig mannen veel het totaalpakket te gaan.

Maar je verdient wel zo'n persoon, dus trap nergens in bij een vent totdat hij echt om jou als persoon blijkt te geven.

Enne, voor die ene nacht dat je ook eens wilt genieten...daar zijn andere manieren voor toch?
Geplaatst door juicey - 22 jaar - op 2 Feb 2012, 16:17:51

Zo herkenbaar dit. Toevallig had ik laatst nog een topic over mijn frustraties. (topic: mannen?) Ik het is inderdaad lastig om tussen al die losers een leuke tegen te komen.
Geplaatst door marianne - 39 jaar - op 2 Feb 2012, 18:51:38

hoi, i kheb je verhaal gelezen, en het is heel herkenbaar, tegenwoordig lijkt het wel of er zo weinig mannen rondlopen die een normale relatie willen, ik vind ze ook niet.
maar het doet even pijn maar zon man kan je beter kwijt zijn.

Geplaatst door Babbel - 32 jaar - op 2 Feb 2012, 19:41:51

Ohhhh wat herkenbaar!
Ik snap helemaal wat je bedoelt.. het is net alsof er geen 'normale', serieuze mannen meer bestaan.
Het gaat ze allemaal enkel en alleen maar om 1 ding...1 onderdeel van je lichaam.
Het is tegenwoordig zo goed als onmogelijk om een leuke vent aan de haak te slaan!
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 2 Feb 2012, 20:03:05

Tis maar net wat je zelf zoekt.
Een stomme datingsite... ja soms werkt het wel hoor dr zijn uitzonderingen.
Maar waarom niet gewoon weg gaan en dan iemand tegen komen?
Dat wanhopige zoeken zoeken in alle hoeken heeft toch geen zin.
En ja dr zijn meer kl.ootza.kken dan vuilnisbakken.

Ik val ook vaak verkeerd... plat op de bek hahaha.
En als je ze dumpt krijgen ze een opsessie...

Geplaatst door Anoniem - 22 jaar - op 2 Feb 2012, 23:45:29

gelukkig gaat dat nooit meer gebeuren!
natuurlijk mag je ook iemnad hebben waarop je ook verliefd mag zijn en gezellige dingen doen.
met z'n tweetjes uit of met de kids!
dat verdient elke vrouw toch?
en naast dit alles komt sex.
heel goed van dat je met minder geen genoegen neemt.
er komt vast een ware liefde.
succes!
Geplaatst door Anoniem - 46 jaar - op 3 Feb 2012, 17:02:54

Hoi,

Heel goed dat je die mand de laan hebt uitgestuurd, aan dat soort types heb je niets. Beter is een betrouwbare datingsite en dan eerst een rustig contact leggen. Natuurlijk zijn er op die datingsites ook dat soort types, maar die haken vaak af als je eerst op je gemak berichten heen en weer wil sturen, eens een poos wil chatten, elkaar dan eens een aantal keer wil bellen voordat je gaat daten. Ik heb zelf ook een date uitgenodigd om koffie te komen drinken bij mij thuis destijds, en ook van te voren duidelijk gemaakt joh als ik zeg koffie drinken dan bedoel ik ook koffie drinken en niets anders! Na maanden kletsen een superavond gehad, en de lieve schat is inmiddels mijn vriend waarmee ik super gelukkig ben.
Succes, ook op jou wacht het geluk!
Pagina 1 van 2  |   1 2    
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie