Home > Jouw verhaal > Relatie > Liefde voor schoenen
Liefde voor schoenen
Geplaatst door Fetish Man? - 23 jaar - op 4 Feb 2012, 09:16:41

Al tijden terug ging ik met een meisje. Ik had toen op school een probleem met een werkstuk wat ik moest maken wat met schoenen te maken had. Zo moest ik van vrouwlijke schoenen fotos maken, schetsen, en informatie zoeken. Deels hielp dat lieve meisje hierbij.

Toen ik vroeg wat ze er voor terug wou zou ze wel dingen bedenken. Ze was helemaal schoenen verslaafd en ze 'pestte' me met dingen wat met schoenen te maken had. ik moest bijvoorbeeld maar de heledag winkelen (wat ik haat) en dan schoenen voor der uitzoeken. Als ik bij haar at aan de eettafel schopte ze me stiekem zachtjes.. Als we het deden moest ik haar schoenen uit doen en der voeten masseren (ach t is dan je vriendin dus boeie) op het laatst werden zulke dingen een gewoonte en op een vreemde manier grappig. Later ging t contact uit en dat was het gewoon. Veel later ging ik met een meisje die ik leerde kenen en steeds schoenen droeg zoals: 
http://3.bp.blogspot.com/-NLlVcwkz2To/TZrF5UocjVI/AAAAAAAABMY/AD0HW0iMJyA/s1600/zara+heels+001.JPG

In het begin dacht ik het boeit me niet maar als ik met haar was stond ze 2x op mn voet en begon ze over de schoenen. Ze had alleen maar zulk soort. Ik dacht weer aan dat 't ouwe. 
Automatisch ging ik er op letten. 

Helaas ben ik der steeds meer naar kijken en gewoon te veel (bij vrouwen en bepaalde schoenen) als ik werk en ik knip t kaartje aan de fiets kijk ik automatisch stiekem naar beneden.
Ik **** er niet op maar toch een soort blij gevoel.
Als ik met een vrouw opstap praat ook.. Een meisje vroeg een keer of der wat fout was met der voeten. Ik wordt rood.. Kom niet uit mijn woorden.. En kijk automatisch steeds naar beneden.

Ik wil er gewoon vanaf en daarom die psygiater ook. Meedere gesprekken gehad alleen betaal ik me scheel (wat ik niet kan missen) en krijg ik oplossingen wat niet te doen valt.

- moet er maar mee leven en het iedereen vertellen 
*(dat nooit)

- moet vragen of ik bij iemand schoenen aan mag doen en er aan zitten 
*(kan niet zomaar iemand vragen)

- op youtube er naar kijken tot ik me kan afvragen wat het met me doet 
*(het is vreemd maar doet me niks. Ik verzon toen dat ik nog met school zat toen het klaar was.. En van bekende/zelf geregelde fotos/filmpjes doet me meer)

- me laten schoppen en op mijn tenen laten staan 
*(in de hoop dat ik ze ga haten)

- allemaal zulke schoenen regelen en op mijn kamer zetten. Zodat ik ze de hele dag kan zien en er aan zitten tot het speciale eraf gaat
*(dingen verzonnen om eraan te komen maar onmogelijk)

- zelf hakken bestellen en ze aantrekken. Eventueel in het bijzijn van een vrouw. Als ik dat zou aan durven zijn die schoenen misschien niet speciaal.
*(maar dat is ook onmogelijk)
Waardering:

Reacties

Pagina 1 van 2  |   1 2    
Geplaatst door faya - 25 jaar - op 4 Feb 2012, 09:28:31

zijn dat de adviezen van je psychiater????
zoja waar  heb je die weg dan??? van makrtplaats voor een prikkie????
Geplaatst door Fetish man - 23 jaar - op 4 Feb 2012, 09:30:17

Grotendeels heb ik dit zelf met hem besproken en kwamen om eerlijk te zijn de meeste ideeen bij mij zelf vandaan (dit is goedgekeurd door de prychiater).
Geplaatst door faya - 24 jaar - op 4 Feb 2012, 09:31:03

ps: accept it!!!
ooit kom je vast iemand tegen die ook op schoenen kickt, op ieder potje past immers een dekseltjeTongue out
Geplaatst door Fetish man - 23 jaar - op 4 Feb 2012, 09:32:21

Helaas kan ik dit niet accepteren. Hierdoor ben ik meerdere vrouwen 'verloren'.
Doordat dit erger wordt en het mijn leven beeinvloed wil/moet ik hier zo snel mogenlijk vanaf!
Geplaatst door natasja - 22 jaar - op 4 Feb 2012, 11:33:29

Dingen gebeuren ook al wil je niet dat het jou overkomt, dan gebeurd het alsnog. Hoe meer jij er mee bezig gaat zijn hoe meer jij je op schoenen focust. en so what, het is iets wat je is aangeleerd en dat je hierdoor meerdere vrouwen hebt verloren.... waarschijnlijk zijn dit allemaal meisjes geweest under 20, die nog niet volwassen genoeg zijn. Geniet gewoon van je leven en laat zoiets niet alles beheersen. dus kap met die psycholoog en zoek gewoon je eigen weg. meiden worden ook een keer volwassen. en als je eenmaal een langere relatie hebt en je legt dit uit. snap ik niet wat het probleem is.

Dus wees er niet teveel mee bezig. je bent pas 23.. en zelf denk ik niet dat je een fetish hebt want je geilt er niet op. Het is gewoon een karaktertrekje geworden.net zoals sommige mensen snel shagerijnig zijn kijk jij eerder naar schoenen.

Kom op en ga lekker stappe je komt er wel
Geplaatst door nikky - 38 jaar - op 4 Feb 2012, 15:32:29

helaas ben ik al bezet maar schoenen ihhiihihihhi een mens kan de nie genoeg hebben allen me bank rekkening is het der nie altijd mee eens

ik heb niet zo heel veel schoenen omdat me man dat in de hand houd maar naar schoenen kijken en ruiken een aanpassen o ja heerlijk

nikky
Geplaatst door Esther - 29 jaar - op 4 Feb 2012, 16:09:17

Het komt wel vaker voor en wat mij betreft is het iets wat kan zeggen. Als je een vrouw ziet waarvan jij vindt dat ze mooie schoenen draagt, probeer het gewoon te zeggen. Waarschijnlijk wordt het nog op prijs gesteld ook en is het ook nog eens een mooie binnenkomer :) Schaam je niet alsjeblieft!

Geplaatst door isabella - 31 jaar - op 4 Feb 2012, 16:40:24

mooie schoenen!!!!!!!
die wil ik hebben
Ilove shoes!!!!!
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 5 Feb 2012, 03:51:50

Volgens mij heb je meer een probleem met overbodige schaamte dan met het schoenen-fetishje... wat geen eens een fetish is... Stop gewoon de drang om het niet te willen.. want DAT legt pas druk op je leven.
Geplaatst door K - 27 jaar - op 6 Feb 2012, 09:44:52

Oeh wat fijn een keer een man die niet als eerste naar je tieten kijkt maar een beetje verlegen is en dus naar de grond kijkt.
Als een vrouw naar de grond kijkt geeft ze aan niet zo goed te weten wat ze moet zeggen en is het dus schattig. Kijkt een man naar de grond is hij zielig?

Doordat je nu zelf zo enorm de nadruk legt op een verlegen trekje maak je er zo'n groot punt van. Bij elke man doen schoenen wel iets. Als je binnen komt in een spannend setje met kousen en alles er op en er aan kan je niet zonder schoenen binnen komen. Heb je hoge laarzen aan ben je al snel streng. Trek je hoge pumps aan ben je netjes. Trek je een kort laarsje aan ben je hoerig. En elke vrouw weet hoe ze zich moet kleden om die toon neer te zetten die ze wilt. En weet ook hoe de man er op reageert. Het is dus vrij normaal dat een man ook schoenen mee neemt in zijn fantasie en gedachtes. De ene man vind een dame die staat te strippen spannender en zal dus net wat langer in een etalage van een lingerie zaak kijken en de andere man kijkt liever naar schoenen waar een volgende ma juist weer meer met jurkjes en zulke dingen heeft. Zo veel mensen zo veel smaken en je heb echt niet meteen een fetish als je denkt bij een paar vrouwen schoenen oeh die zijn leuk.

Waarom denk je dat een vrouw stil staat bij alles wat ze aan trekt. Ik heb zelf 15 paar schoenen voor elke situatie een ander paar. En nee ik heb geen schoenen fetish maar ik wil wel dat ik op alle tijden passend bij loop en voor mij zijn schoenen dan minstens zo belangrijk als de rest van mijn kleding.
Pagina 1 van 2  |   1 2    
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie