Geplaatst door S1984 - 27 jaar - op 5 Feb 2012, 11:41:55
Ik heb op maandag 23 januari mijn laatste pil geslikt en zou normaal 30 januari ongesteld moete worden. We zijn echter een week op wintersport geweest afgelopen week. Ik ben nu bijna een week over tijd maar heb na de stopweek wel gewoon mijn pil weer genomen. Afgelopen donderdag een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief. Kan ik nu toch nog zwanger zijn en morgen maar mijn huisarts bellen??
Reacties
Geplaatst door Andrea - 22 jaar - op 5 Feb 2012, 14:54:03
Ik ben wel eens een half jaar lang niet ongesteld geweest.
Toen paar maanden weer wel en nu weer een periode dat ik ene maand wel, dan weer niet ongesteld ben.
Bij de dokter geweest en deze heeft aangegeven dat het soms wel eens voorkomt, kan medisch zijn maar kan ook zijn dat je teveel stress hebt.
Bij mij is dat laatste het geval dus daarom is het zo onregelmatig.
Weet niet of je wel een tussentijdse bloeding hebt gehad?
Ik ben wel eens een half jaar lang niet ongesteld geweest.
Toen paar maanden weer wel en nu weer een periode dat ik ene maand wel, dan weer niet ongesteld ben.
Bij de dokter geweest en deze heeft aangegeven dat het soms wel eens voorkomt, kan medisch zijn maar kan ook zijn dat je teveel stress hebt.
Bij mij is dat laatste het geval dus daarom is het zo onregelmatig.
Weet niet of je wel een tussentijdse bloeding hebt gehad?
Geplaatst door K - 27 jaar - op 5 Feb 2012, 21:09:27
Hoi S,
1 maand de pil overslaan mag. Vooral als je negatief heb getest is er nog niets aan de hand. Als je volgende maand weer niet ongesteld wordt moet je wel even langs de huisarts gaan. Dan kan deze een aantal testjes doen om uit te sluiten dat er iets aan de hand is. En er wordt ook via bloed gekeken of je niet zwanger bent. Deze test is 100% betrouwbaar de thuis testen zijn iets minder betrouwbaar namelijk.
Heel veel succes en maak je nog niet al te veel zorgen!
Liefs K
Hoi S,
1 maand de pil overslaan mag. Vooral als je negatief heb getest is er nog niets aan de hand. Als je volgende maand weer niet ongesteld wordt moet je wel even langs de huisarts gaan. Dan kan deze een aantal testjes doen om uit te sluiten dat er iets aan de hand is. En er wordt ook via bloed gekeken of je niet zwanger bent. Deze test is 100% betrouwbaar de thuis testen zijn iets minder betrouwbaar namelijk.
Heel veel succes en maak je nog niet al te veel zorgen!
Liefs K
Geplaatst door K - 27 jaar - op 5 Feb 2012, 21:10:17
Ik bedoel in de eerste regel dus: 1 maand de menstruatie overslaan bij gebruik van de pil mag.
Ik bedoel in de eerste regel dus: 1 maand de menstruatie overslaan bij gebruik van de pil mag.
Geplaatst door danielle - 31 jaar - op 5 Feb 2012, 21:26:12
Ik ben pas geleden ook een maand niet ongesteld geweest en bij de huisarts na gevraagd.
En die zei als je te zwaar bent is de kans groot dat je overslaat.
Nog nooit eerder gehad ook niet toen ik nog zwaarder was maar het zal wel.
Ik ben pas geleden ook een maand niet ongesteld geweest en bij de huisarts na gevraagd.
En die zei als je te zwaar bent is de kans groot dat je overslaat.
Nog nooit eerder gehad ook niet toen ik nog zwaarder was maar het zal wel.
Geplaatst door DVR - 22 jaar - op 6 Feb 2012, 23:03:33
Nu ben ik een maand geleden gestopt met de pil omdat mijn pil strip op was.
Helaas ben ik niet meer ongesteld geworden, komt dit omdat ik de pil niet meer heb geslikt?
Ik zat dus aan de pil en ben ongesteld geworden. Na een week ongesteldheid ben ik de pil niet meer gaan slikken. De 3/4weken zijn al even om en ben alsnog niet ongesteld geworden. Is dit normaal!?
En nee, ik heb geen gemeenschap gehad!
Nu ben ik een maand geleden gestopt met de pil omdat mijn pil strip op was.
Helaas ben ik niet meer ongesteld geworden, komt dit omdat ik de pil niet meer heb geslikt?
Ik zat dus aan de pil en ben ongesteld geworden. Na een week ongesteldheid ben ik de pil niet meer gaan slikken. De 3/4weken zijn al even om en ben alsnog niet ongesteld geworden. Is dit normaal!?
En nee, ik heb geen gemeenschap gehad!
Geplaatst door S1984 - 27 jaar - op 7 Feb 2012, 20:25:18
Hoi allemaal!
Bedankt voor jullie reacties! Ben weer gerust gesteld gelukkig! Heb huisarts gebelt en die zei dat het misschien iets met mijn hormonen te maken had. En een keer niet ongesteld worden is niet erg. Volgende maand weer,dan moet ik idd even terug komen!!!
Hoi allemaal!
Bedankt voor jullie reacties! Ben weer gerust gesteld gelukkig! Heb huisarts gebelt en die zei dat het misschien iets met mijn hormonen te maken had. En een keer niet ongesteld worden is niet erg. Volgende maand weer,dan moet ik idd even terug komen!!!
Reactie plaatsen