Home > Jouw verhaal > Relatie > mijn beste vriend
mijn beste vriend
Geplaatst door soul mate - 25 jaar - op 6 Feb 2012, 16:36:22

Ik heb sinds anderhalf jaar een maatje.. Echt een maatje, die ik kan vertellen hoe ik me voel, hoe t met mijn relatie zit. Ik heb zelf al 7 jaar een relatie, dit jaar gaan we trouwen. Mijn maatje is me getuige. Maar nu word mijn maatje mssn wel iemand anders maatje, relatie achtig maatje.. Dus nu merk ik, dat hij voor mijn niet alleen zomaar een maatje is.... Maar dat ik ook echt serieuse gevoelens voor hem heb. Ik haat zijn toekomstige vriendinnetje nu al... Kan er ook niks goed over zeggen tegen hem. Het loopt best hoog op tussen ons. NIet echt ruzie, maar irritaties zijn er zeker. Ik durf m ook niet te vertellen wat ik echt voor hem voel, ik ben bang om in een afgrond te vallen, waarvan ik denk dat ik nooit meer uit zou komen, want dat betekent ook dat ik zou moeten breken met mijn huidige vriend.. maar dat kan ik ook weer niet omdat ik ook van hem hou... Hoe moet ik dit nu doen.. Wil geen van beide kwijt, maar wil mijn maatje ook niet delen.
Waardering:

Reacties

Geplaatst door D.W. - 38 jaar - op 6 Feb 2012, 16:39:51

Waarom ga je eigenlijk trouwen?
Je leeft in een leugen. Vertel je aanstaande dat je ook nog van iemand anders houdt, zodat hij ook nog een keuze heeft!
Geplaatst door luuf - 34 jaar - op 6 Feb 2012, 17:09:31

heb niets toe te voegen aan D.W, is wel lekker duidelijk zo zonder teveel worden aan vuil te maken
Geplaatst door lievie - 34 jaar - op 6 Feb 2012, 17:21:58

zeg de waarheid tegen je vriend,anders trouw je niet  fijn lijk mij.wees gewoon eerlijk,straks is het te laat.eerlijkheid duurt het langst.
Geplaatst door Anoniem - 43 jaar - op 6 Feb 2012, 17:25:53

Huwelijk uitstellen en pas erin stappen wanneer je zelf volkomen zeker bent van wat je voelt, voor wie ;)
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 6 Feb 2012, 19:57:46

Juist ja,

Nou je kunt ze niet allebei hebben.. dus kiezen wat je wil.
1 raak je kwijt tenzij je het houd zoals het nu is, en je maatje een vriendin gunt.
Want als je hem dat niet gunt omdat jij hem wil, maar je vent niet kwijt wil, dan ben je zowel een waardeloze partner, als een waardeloze vriendin.
Geplaatst door vrouw - 28 jaar - op 6 Feb 2012, 21:03:08

volgens mij ben jij helemaal niet verliefd op je maatje,
maar gewoon onzettend egoistisch!
dat hij een vriendin heeft kan jij niet hebben en daarom denk je dat je verliefd bent...
als je echt verliefd was/bent wist je dat al veel eerder.
Geplaatst door isabella - 31 jaar - op 6 Feb 2012, 21:16:26

tjonge jonge jonge ik word hier zooooo moe van he ...pffffffff

Geplaatst door Anoniem - 22 jaar - op 6 Feb 2012, 22:46:26

Niet eerlijk tegenover je maatje....
jij mag trouwen maar hij mag niet eens een vriendin hebben.
egoistisch ja.
het beste kun je ff wachten met trouwen .
Geplaatst door poornima - 28 jaar - op 6 Feb 2012, 23:31:41

ik denk dat je maar eerst moet uitzoeken wat die "gevoelens" zijn.
en niet trouwen, dat is niet eerlijk tegenover je huidige vriend plus het geen goed begin, om op zn manier in een huwlijksbootje te stappen.
maar als je echt van je "beste" vriend hou, dan laat je hem gelukkig zijn met zijn huidige vriendin en leer haar beter kennen. als ik het zo lees, is het meer jaloerheid van je, bang om je "maatje" kwijt te raken...
veel sterkte

Geplaatst door ikbenik - 43 jaar - op 7 Feb 2012, 00:09:43

Ben je wel zo gek op je vriend, als jij wel denkt? Ik bedoel, je bent van plan om in het huwelijksbootje te stappen met hem, want je zegt dat je van hem houdt.
Maar, als je echt, met je hele ziel en zaligheid van iemand houdt, hoe kan je dan verliefd worden op een ander?
Ik ken mijn man nu 9 jaar, en ben nog altijd erg verliefd op hem, ik KIJK niet eens naar een andere man. Laat staan dat ik er verliefd op wordt.

Ik zou maar niet gaan trouwen, als ik jou was. Dat mag jij je vriend niet aan doen.
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie