Home > Jouw verhaal > Werk & Geld > De grootste miskoop ever!
De grootste miskoop ever!
Geplaatst door Astrid MG - 37 jaar - op 15 Feb 2012, 15:29:03

Hoi meiden, voor een reportage ben ik op zoek naar jullie grootste miskoop ooit. Wie heeft er een leuk verhaal te vertellen?
Bedankt alvast...
Groetjes Astrid
Waardering:

Reacties

Pagina 1 van 4  |   1 2 3 4    
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 15 Feb 2012, 19:09:45

Volgens mij doet niemand hier een miskoop?

Geplaatst door Astrid MG - 37 jaar - op 15 Feb 2012, 19:30:27

Dat lijkt er inderdaad op....maar dat zal toch niet????
Geplaatst door Lonely_31 - 32 jaar - op 15 Feb 2012, 20:10:31

Ik heb in 2008 mijn rijbewijs gehaald, blij dat ik was!
Aangezien ik een verwend meisje was en ben, zei ik tegen mijn man: en nu wil ik een auto ook!
Mijn man wilde een oud autotje voor me kopen van rond de 1000 euro...pfffff zei ik arrogant, je denkt toch niet dat ik DAAR in ga rijden he?!

Dus we keken erder want verwend als ik ben doet me mannetje wat prinses lonely wilt.
Ik stopte bij een fiat punt n zwarte, en niet zomaar een, nee de sport uitvoering, de abarth.
Die wil ik zei ik.
8.500euries.

Als ik die krijg, krijg je een paar goede beurten van me zei ik nog hahahah en ja het vlees van de man is zwak he.
Ik kreeg hem dus.
Ik rijden joh maar het ding had geen stuurbekrachtiging en het was zo zwaar hem te besturen....ik moest een keer ( ja ik schaam me ) een wildvreemde man vragen of hij mijn auto uit het parkeervak kon rijden Embarassed

Ik vond die auto zo leuk niet meer, en ik wilde toch ook wel erg graag een cosmetische ingreep laten doen. hmm auto verkopen en dat laten fixen aan mezelf dan!
We betalen hem nog af....dit is het laatste jaar
Geplaatst door Lonely_31 - 32 jaar - op 15 Feb 2012, 20:12:37

ja ik weet het...ik ben eigenwijs...en ik heb ervan geleerd hoor....rij nu in een BMW...ik wou m zo graag hahahahha
Geplaatst door Luna - 41 jaar - op 15 Feb 2012, 20:37:36

Jij eigenwijs, dat kan niet, hahaha. Zeg, en die BMW heeft wel stuurbekrachtiging? Dat heeft je heel wat beurten gekost. hihihihi
Geplaatst door Lonely_31 - 32 jaar - op 15 Feb 2012, 21:11:45

Ja mooi! en parkeersensor heeft ie ook Wink

kussssss
Geplaatst door S1984 - 27 jaar - op 15 Feb 2012, 22:08:12

@lonely: hahaha ik lig in een deuk,echt grappig!
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 15 Feb 2012, 22:31:23

Lonely.... Waarom deed je dan toch ook geen proefritje??? Dat is echt wel een beetje ... tja..

Je doet toch ook een "proefritje" op een man, voordat je je levenlang dr aanvast zit? en slechte ritjes?

Gelukkig ben je dit jaar klaar dan...

Ach denk maar zo... een duur lesje.. maar t was wel een lesje.

Voortaan eerst ff proberen:) hihi...

En geloof me, ik maak ergere fouten wat dat betreft... ik heb dingen ook in mn kop en niet in mn kont:)

Dus ach... waar is die auto?
Geplaatst door Luna - 41 jaar - op 15 Feb 2012, 22:38:00

Je snapt het niet Rainbow. Dat proefritje deed ze ......... bij haar man, hahahahaha.
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 15 Feb 2012, 23:19:20

@Luna,
Maar ze moest toch weten dat als dr man lekker rijd, dat dat niet direct wil zeggen dat die auto, ook maar direct lekker rijd??? Omdat die toevallig ook een uitlaat heeft:P
Pagina 1 van 4  |   1 2 3 4    
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie