Home > Jouw verhaal > Gezondheid & Psychologie > uitvaartverzekering
uitvaartverzekering
Geplaatst door isabella - 32 jaar - op 16 Feb 2012, 17:00:54

hoi allemaal

weet er iemand een goede uitvaart verzekering, komt vandaag de verz adviseur en blijk ik vanaf 2007 al geen uitv verz te hebben...ik heb meerdere verzekeringen lopen bij die maatschapij en had begrepen dat die verzekering er gewoon bij in zat nu blijkt het dus helemaal niet zo te zijn
nou is dat niet zo erg want ben nog jong en redelijk gezond maar goed...wilde dus een nieuwe afsluiten voor mij en me man moest ik even 200 euro provisie betalen...das toch nie normaal?
nu wil ik zonder tussen persoon mij zelf aan melden maar bij welke??
weten jullie iets ,

alvast bedankt en een kus van isa
Waardering:

Reacties

Geplaatst door danielle - 31 jaar - op 16 Feb 2012, 17:27:50

Ik zit zelf bij de dela.
Betaal niet zoveel maar dat komt omdat mijn ouders die al hebben afgesloten toen ik klein was.
Geen idee wat je nu zou moeten betalen maar je kan altijd eens op hun site kijken.
En verder ken ik alleen yarden van de reclame.
Succes
Geplaatst door Sandra63 - 48 jaar - op 16 Feb 2012, 19:02:23

Ik heb het via internet gedaan, via een aanbieding, dat wel. Ze zochten voor me uit welke het goedkoopst was (met ruime dekking uiteraard) en ik kreeg ook een nintendo wii kado. Ik heb geloof ik alleen tussen de tien en twintig euro poliskosten moeten betalen, en ik ben nu bij Yarden verzekerd. Mijn broertje zit bij dela, al heel lang, maar daar zat mijn moeder ook bij, en die uitvaart heeft nog behoorlijk wat gekost. Omdat het zonde was van de al betaalde premie was het advies om hem 'bij te verzekeren' bij Yarden, dat heb ik gedaan. Of het allemaal echt zo goed is weet ik (gelukkig!) nog niet, maar dat weet je meestal pas als je, nou ja, je weet wat ik bedoelWink 
Maar 200 euro betalen? Nooit van gehoord, dus niet normaal denk ik.
Geplaatst door isabella - 32 jaar - op 16 Feb 2012, 19:32:36

thanks ja die 200 was provisi voor de bemiddelaar nou d8 het dus niet he!
bij dela ga ik never nooit ik ken iemand die haar zoon is overleden en dela heeft zo goed als niets betaald!
ze moest alles zowat zelf betalen schandalig en schofterig vind ik het
ik zal wel eens kijken bij yarden dank je
Geplaatst door mama29 - 29 jaar - op 16 Feb 2012, 22:22:35

Provisie van 200 euro betalen is belachelijk. Ik zou dan voor verzekering kiezen zonder tussenpersoon want als goed is zal je daar toch niet vaak gebruik van maken.Je kan eens informeren bij Axent (voorheen Aegon) of Univé. Zij hebben ook uitvaartverzekeringen. Als je meerdere verzekeringen bij Unive hebt, kan je zelfs totaal-premie-korting krijgen.Voordat je kiest voor afsluiten zou ik maar eens goed informeren bij verschillende uitvaartverzekeringen, want kan verschil in te betalen premies inzitten en ook verschil in looptijd van premiebetaling voor de verzekering.
Geplaatst door mamavan2 - 28 jaar - op 17 Feb 2012, 09:21:54

Wat dacht je ervan om een nieuwe spaarrekening te openen en daar elke maand wat op te storten? Dan gaat er geen enkele euro verloren door vage kosten.

Je bent nog jong, dus waarschijnlijk kan je nog heel wat jaartjes sparen voordat je het nodig hebt. En geen verassingen achteraf dat een verzekening niet alles betaald.

Een huis moet je verzekeren, omdat je nu eenmaal niet zoveel ineens kan ophoesten als het nodig is. Maar met een goede spaarrekening kan je een begrafenis zelf betalen. Het is niet noodzakelijk om daar een verzekering voor af te sluiten.
Geplaatst door isa - 32 jaar - op 17 Feb 2012, 12:09:20

mama: ja daar heb ik ook al aan gedacht mar dan moet je elk jaar vermogen belasting betalen ,heb je dat weer!
én dan is er niets geregeld als je ´heen´gaat
ik zal me er nog es in verdiepen zal nog wel even duren denk hahah
thanks all

xxxxxxxx
Geplaatst door vera - 49 jaar - op 17 Feb 2012, 12:17:41

je bent nog jong, maar toch iedereen staat bloot er voor en kan er iets gebeuren waar niemand op zit te wachten. ik ben verzekerd in den haag bij mixz verzekeringen, wens je veel succes.
Geplaatst door Sonja - 42 jaar - op 17 Feb 2012, 12:24:07

Verschrik niet wat het kost als iemand te komt overlijden.Mijn broertje is 6,5 jaar geleden plots overleden.Nou ik kan u vertellen dat tegenwoordig je zomaar 10.000 € armer bent.Ik ben ook altijd tegen een overlijdensverzekering geweest,maar als de familie plots ervoor staat???Je kan het beter zelf geregeld hebben.Google een beetje rond op internet,dan krijg je zo een beetje een idee van diverse mogelijkheden.En op sterven staat geen leeftijd mensen,niet vergeten
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie