gedichtje
Geplaatst door vrouw - 33 jaar - op 19 Feb 2012, 18:21:52

verdriet,
ik voel me gevangen in een web van verdriet ,ik wil het niet uiten, zodat iemand het ziet mijn hart krimt samen, een brok in mijn keel,ik probeer het te dragen,maar soms wordt het me teveel,het liefst zou ik huilen, dus mijn hart gaat op slot.want zou ik het nu uiten, dan ga ik kapot,wees niet bang voor tranen, stop angst niet weg, laat het verdriet maar komen, want gevoelens zijn oprecht,er komt een tijd dat de zon weer gaat schijnen,en dat de tranen angst en ook het verdriet langzaam gaan verdwijnen,wees er voor elkaar
Waardering:

Reacties

Pagina 1 van 2  |   1 2    
Geplaatst door isa - 32 jaar - op 19 Feb 2012, 18:29:03

CrymooooooooooooiCryCry
Geplaatst door vrouw - 33 jaar - op 19 Feb 2012, 18:54:28

dankje ik hebt borderline stemingswiselingen en ben erg creatief met gedichtjes maken ,deze hebt ik van internet ,maar ik maakt zelf ook gedichtjes kan je veel emoties in kwijt, 
Geplaatst door isa - 32 jaar - op 19 Feb 2012, 19:25:35

he vrouw dat heb ik dus ook boprdeline
ik doe de vers training ben nu met mevr2 bezig en ben aangemeld voor een emdr therapie
hoe ga jij om met je stemmingswisselingen en zo
ben je soms ook net als ik heel verdrietig en dan weer heel blij of agressief?
ik weet soms niet zo goed hoe en wat ik er mee aan moet
groetjes van je lotgenootEmbarassed
Geplaatst door isa - 32 jaar - op 19 Feb 2012, 20:34:41

ik bedoel natuurlijk niet mevr2 maar vers 2
xxx
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 19 Feb 2012, 21:30:13

Isa,
Ja ik bemoei me.. daar houd ik wel van hihi.

Jij word ouder en dus ook rustiger, je kan leren met gevoelens om te gaan.. er weinig aan doen dat je ze hebt.

Wat goed van je dat je die vers training doet, dat raad ik iedereen met borderline aan.

Maar acsepteer jezelf ook een beetje zoals je bent.
Je hoeft niet perfect te worden, de mensen die om je geven blijven wel van je houden.

Geplaatst door isa - 32 jaar - op 19 Feb 2012, 22:22:48

rainbow:jij mag je met mij bemoeienLaughingik vind het moeilijk mezelf te accepteren ik weet soms nie eens wie ik ben. hoop dat de emdr therapie me helpt
ja de vers is wel fijn ben bij vers 1 begonnen en doe nu vers 2 en dat helpt me wel vind het alleen moeilijk dingen te verwerken .
thanks rainbow je bent liefKiss
Geplaatst door sunshine - 30 jaar - op 20 Feb 2012, 00:21:29

Ik wil niet negatief zijn, maar geen enkele therapie gaat je helpen in deze. Het enige wat kan gebeuren is dat naarmate je ouder wordt er beter mee om kan gaan en minder zelfdestructief gedrag zal gaan vertonen.
Emdr is volkomen bulshitt!!! Het geeft je even hoop...terwijl je toch echt zelf de kracht in je hebt om bepaalde patronen te doorbreken.
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 20 Feb 2012, 08:35:29

Isa,

Jezelf acsepteren is het allerbelangrijkste.
Niemand van ons is perfect, iedereen heeft zo zn voor en zn nadelen qua gedrag.
Of je nou borderline hebt of niet, iedereen heeft zo zn dingen, wat minder leuk kan zijn voor een ander.

Maar als je dan ook nog een hekel krijgt aan die dingen, en neer kijkt op jezelf, omdat je je eigen eigenschappen niet kunt waarderen, dan krijg je het helemaal moeilijk.

Je bent geweldig toch!?
Natuurlijk is er werk aan de winkel. maar je bent geen onmens.
Sommige dingen kun je mee om leren gaan, en sommige dingen moet je acsepteren, je moet toch met jezelf leven, dus kun je maar het beste houden van jezelf.

@Sunshine.
Dat kun jij wel zeggen, maar Isa is jou niet.
Misschien helpt het voor haar wel, en voor jou niet.
Zou kunnen toch?
Het is goed bedoeld van je, ik val je ook niet aan.
Maar wat voor jou niet helpt kan voor een ander wel de oplossing zijn.
Geplaatst door isa - 32 jaar - op 20 Feb 2012, 11:56:53

lieve rainbow ja je hebt ook gelijk en het gaat ook steeds beter vooral omdat ik met de vers leer te begrijpen waar het vandaan komt en hoe ik er dan het beste mee om kan gaan, ik weet dat het nooit óver gaat.maar moet het leren controleren.en dat gaat steeds beter
en sunshine ik vind het heel jammer dat emdr voor jou niets heeft gebracht maar misschien heb ik er wél iets aan?
groetjes isa
Geplaatst door Lonely_31 - 32 jaar - op 20 Feb 2012, 12:33:18

@sunshine,
Jij zou je naam beter kunnen veranderen in donderwolk ofzo.
Je wilt niet negatief zijn, maar je bent het wel.
Ik heb meerdere reakties van je gelezen hier op mg en ik wil je zeggen dat jij misschien bepaalde teleurstellingen hebt opgelopen in je leven, dat niet inhoudt dat het voor iedereen geldt.
Jouw mening hoeft niet die van een ander te zijn, maar jij komt wel alwetend over. Jij hebt gelijk dat een mens het zelf moet doen UITEINDELIJK, maar via die therapie kan zij wel bepaalde handvaten krijgen waardoor zij dat kan toepassen.
Jij kan niet bepalen voor een ander dat het bullshit is of maar "even"helpt...misschien heb jij geen doorzettingsvermogen om het vol te houden en basseer jij je mening daarop.
In ieder geval, ik zeg altijd maar zo: je mag bepaalde dingen denken maar niet altijd hardop zeggen want je kan met jouw simpele reaktie iemand ontmoedigen en weer terug in zijn schulp laten kruipen.
Dus bedenk voortaan goed wat je zegt als je reageert en of het wel van toegevoegde waarde is, anders is het soms wijzer om te zwijgen....

Isa ga ervoor!

Pagina 1 van 2  |   1 2    
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie