Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 20 Feb 2012, 11:44:16
Beste Dame's.
Ik hoop dat jullie een leuk idee hebben voor het eten deze week.
Ik weet soms niet wat ik nu weer moet eten, en ik wil wel een keer wat anders.
Hebben jullie een leuk gerechtje voor mij?
Wat eten jullie zelf vaak? Wat gooi je er in?
Wat is echt gezond voor de kinderen?
Ieders reactie is welkom.
Ik hoop dat jullie een leuk idee hebben voor het eten deze week.
Ik weet soms niet wat ik nu weer moet eten, en ik wil wel een keer wat anders.
Hebben jullie een leuk gerechtje voor mij?
Wat eten jullie zelf vaak? Wat gooi je er in?
Wat is echt gezond voor de kinderen?
Ieders reactie is welkom.
Reacties
Geplaatst door isa - 32 jaar - op 20 Feb 2012, 12:06:23
he rainbow wij hebben laatst kantonese kip van knorr wereld gerechten gegeten, das met stukjes kipfilet,wokgroente en fijne mie
ik heb er toen nog extra eier mie bij gekocht omdat het wat weinig was maar het was heerlij..weinig calorieen en alles wat je nodig hebt.
groetjes isa
he rainbow wij hebben laatst kantonese kip van knorr wereld gerechten gegeten, das met stukjes kipfilet,wokgroente en fijne mie
ik heb er toen nog extra eier mie bij gekocht omdat het wat weinig was maar het was heerlij..weinig calorieen en alles wat je nodig hebt.
groetjes isa
Geplaatst door Andrea - 22 jaar - op 20 Feb 2012, 12:27:07
Rijst met gerecht(en): babi ketjap/kip hawai/kip tandori.gewoon aardappels met groenten. probeer eens wat varriatie met de groentes. bijv in de oven of met ham/kaas of evt. roerbakkenPasta's:macaroni/spaghetti/chilli con carne/lasagne.Je hebt ook heel veel verschillende ovenschotels:macaronischotel/witlofschotel/preischotel..Genoeg keus!:)
Rijst met gerecht(en): babi ketjap/kip hawai/kip tandori.gewoon aardappels met groenten. probeer eens wat varriatie met de groentes. bijv in de oven of met ham/kaas of evt. roerbakkenPasta's:macaroni/spaghetti/chilli con carne/lasagne.Je hebt ook heel veel verschillende ovenschotels:macaronischotel/witlofschotel/preischotel..Genoeg keus!:)
Geplaatst door luuf - 34 jaar - op 20 Feb 2012, 12:30:26
wij eten het meeste aardappels verse groenten en vlees, soms pasta soorten en soms friet of pizza
wij eten het meeste aardappels verse groenten en vlees, soms pasta soorten en soms friet of pizza
Geplaatst door S1984 - 28 jaar - op 20 Feb 2012, 15:28:29
Preikerriegehaktschotel met aardappeltjes uit de oven, of met bloemkool! Erg lekker.
Preikerriegehaktschotel met aardappeltjes uit de oven, of met bloemkool! Erg lekker.
Geplaatst door jeanne - 57 jaar - op 21 Feb 2012, 00:59:36
Penne of vlindermacaroni met tonijn en lenteuitjes witte roomsaus erover en klaarrrrrrrrr
je doet de tonijn met wat peper in eigen olijfolie en bosje lenteuitjes in de pan , warm maken, penne koken en bij de tonijn doen ff omscheppen, saus maken en smullen maar de kleinkinderen zijn er dol op .15 min werk en erg lekker
Penne of vlindermacaroni met tonijn en lenteuitjes witte roomsaus erover en klaarrrrrrrrr
je doet de tonijn met wat peper in eigen olijfolie en bosje lenteuitjes in de pan , warm maken, penne koken en bij de tonijn doen ff omscheppen, saus maken en smullen maar de kleinkinderen zijn er dol op .15 min werk en erg lekker
Geplaatst door jeanne - 57 jaar - op 21 Feb 2012, 01:04:16
Oh en wat ook lekker is , is oma,s stoofpannetje van maggi
met boontjes of rode kool alleen filet of hamlapjes toevoegen en ja de groenten
die koop je diepvries
ook zo klaar en mjammie
haha en zo maken we een kookboek de lekkerste pik ik wel in
Oh en wat ook lekker is , is oma,s stoofpannetje van maggi
met boontjes of rode kool alleen filet of hamlapjes toevoegen en ja de groenten
die koop je diepvriesook zo klaar en mjammie
haha en zo maken we een kookboek de lekkerste pik ik wel in
Reactie plaatsen