Home > Jouw verhaal > Relatie > Wie bewonder jij op Mijn Geheim ...
Wie bewonder jij op Mijn Geheim ...
Geplaatst door Luuf - 34 jaar - op 20 Feb 2012, 15:14:57

Ik bewonder : Rainbow ... om haar open en eerlijkheid, of het nu goed of slecht overkomt, ze geeft gewoon haar mening.Ken geen voorgeschiedenis in details maar sakkerju wat heeft die dame een temerament en wijsheid in zich.

Vandaag las ik op de site en wat ik dan zie dat bewonder ik en dat mag gezegd worden !!

Liefs,
Luuf Kiss

Waardering:

Reacties

Pagina 1 van 9  |   1 2 3 4 5 6 7 8 9    
Geplaatst door Lonely_31 - 32 jaar - op 20 Feb 2012, 15:17:06

Ik bewonder rainbow ook, en dat weet ze wel.
Geplaatst door Luna - 41 jaar - op 20 Feb 2012, 15:32:26

Ik bewonder Lonely, maar ja dat zal degene die ons kennen niet verbazen. Ze is zeer wijs en eerlijk en gewoon heel lief.

Ja, en ook ik bewonder Rainbow. Want ook al ben ik het niet altijd met haar eens (en dat hoeft en kan ook niet, daar we twee verschillende individuen zijn)of vind ik haar soms wat hard in haar uitspraken, zij heeft wel mijn respect weten af te dwingen door haar eerlijkheid en duidelijkheid. Ze draait niet om de pot heen en zegt precies wat ze denkt. En ze veroordeelt niemand en dat vindt ik mooi.
Geplaatst door luuf - 34 jaar - op 20 Feb 2012, 15:38:46

vinTongue outdt dr ook lief, temperamentvol en grappig 
Geplaatst door nikky - 38 jaar - op 20 Feb 2012, 15:46:22

der zijn weinig mensen voor wie ik respect heb maar idd voor rain en luna kan ik vaak wel respect opbrengen
ik weet het ik ben soms te hard soms te erg voor worden maar ja ik ben ik en sorry ik kan dat niet veranderen zou ook niet goed zijn want dan ben ik me zelf niet meer

nikky
Geplaatst door luuf - 34 jaar - op 20 Feb 2012, 15:59:50

nikky ik hecht meer waarde aan een harde waarheid dan dat ik naar mn mond wordt gepraat en heb er niets aanWink
Geplaatst door faya - 25 jaar - op 20 Feb 2012, 16:04:28

ik respecteer de meesten hier eigenlijk wel onder anderen van de zogenoemde vaste kliek.Tongue out
bij sommige reacties denk ik wel eens jooooooooow....!!!!! en waarschijnlijk reageer ik mischien ook wel eens dat men denkt jooooooooooooooooooow....!!!!
maar van veelal de meesten hier heb ik bij een ieder eigenlijk wel is een reactie gezien waarin een ander een hart onder de riem wordt gestoken, een goed(bedoeld) advies krijgt of gewoon een steubetuiging.
en dat is iets wat ik in het algemeen wel kan waarderen van mensen
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 20 Feb 2012, 17:14:38

Ik bewonder de meeste van jullie heel erg.
En ik had dit net ff nodig, me ff gewaardeerd voelen dus bedankt lief Luufje:)
Ik bewonder en waardeer jou ook heel erg schat!
Altijd lief en lekker gevat,
Ik bewonder Luna om de dingen die ze heeft gedaan in haar leven de moeilijke grote stappen die ze heeft gezet, en de krachtige vrouw die ze nu is geworden, haar vriedelijkheid en dr humor.

In Lonely waardeer ik heel erg dr humor, ik lach me soms kapot.. dr onverwachte uitspraken die je niet aan ziet komen.

Nikky waardeer ik en bewonder ik omdat ik mezelf soms erg in haar herken, we begrijpen elkaar, en als niemand haar begrijpt heeft ze daar ff lekker ruk aan en dat vind ik prachtig.
Ook leest ze lekker, vind ik dan.. ik hoor haar als ik dr lees:)

Lana bewonder ik, al is ze hier niet meer te zien, om alles.. Lana is perfect.

Daisy bewonder ik ook want dat is ook mijn maatje, ook bewonder ik haar omdat ze eerlijk is en alles zo goed kan verwoorden, je lu.lt haar er niet onder.

Isa bewonder ik omdat die zo lekker de hoek om komt zetten ze is eerlijk en gevoelig..

Suzanne waardeer ik omdat ze zo lekker zichzelf blijft.

Danielle waardeer ik omdat ze loyaal is.

Anoniem waardeer ik omdat ze ondanks alles op de site is gebleven en ze niet haatdragend is! Die eigenschap heb ik zelf gelukkig ook.

Rebecca waardeer ik omdat ze eerlijk is, en altijd netjes blijft, ze kan dr eigen heel netjes en duidelijk verwoorden, zij is ook altijd eerlijk als haar iets niet zo goed bevalt.. ze lijd dr eigen leven op haar eigen manier, en wie dat niet kan slikken die moet et maar pikken:)
Daarbij kent zij zichzelf heel goed, weet heel goed wie ze is namelijk, en ze kijkt door veel dingen heen.
Een sterk karakter, daar houd ik wel van.

Bedankt lieve Luuf:) Ik had wel ff een complimentje nodig, soms ziet je omgeving niet zo veel goeds:) Gelukkig dan nog wat waardering van onverwachte hoek:)

Ik kan in iedereen wel wat waarderen, de jonge mensen, de oudere mensen.

Constance mis ik wel, jammer dat ze weg ik.
Haar kon ik ook erg waarderen.

D.W
Jou waardeer ik ook om je eerlijkheid, je scherpe opmerkingen en je waarheid... de waarheid:)

Ikbenik
Jou waardeer ik ook, had je niet verwacht he?
Hihi, maar ik mag je graag, ook omdat je jezelf altijd blijft.
Eerlijk bent, al is het tegen mij:P
Ik waardeer je wel, je bent ook ruimdenkend, en soms een beetje kort maar krachtig haha.
De gene die ik in de gouwigheid vergeten ben... Het spijt me, maar nr2 maakt alles verot hier, en daar let ik intussen ook op.
Hihi,

Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 20 Feb 2012, 17:19:08

Ik kon marjan45 ook goed waarderen.
Als ik om iemand's humor kan lachen... tranen over mn wangen.. wat een heerlijk mens.

Geplaatst door ikbenik - 43 jaar - op 20 Feb 2012, 18:17:07

Ik bewonder iedereen, die oprecht is, hier.

Rainbow, ik heb nooit verwachtingen van mensen, dus dan kan het ook niet tegen vallen. Wel lief, dat je het benoemd. Kijk, dat waardeer ik in je. Je bent oprecht.
Geplaatst door isa - 32 jaar - op 20 Feb 2012, 19:15:59

ik bewonder jullie allemaal om wie jullie zijn ongeacht of ik het met jullie eens of oneens ben
maar rainbow bewonder ik t meest omdat ze altijd weet wat ze tegen mij moet zeggen en ik het altijd heel belangrijk vind wat zei zegt al ken ik haar niet het lijkt wel of ze mij een beetje kent en dat is fijn
verder vind ik jullie allemaal heel lief !
Pagina 1 van 9  |   1 2 3 4 5 6 7 8 9    
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie