Home > Jouw verhaal > Gezondheid & Psychologie > Wie heeft ervaring met BETTER BELLY
Wie heeft ervaring met BETTER BELLY
Geplaatst door Anita - 27 jaar - op 20 Feb 2012, 21:06:16

Dag dames en heren,
MOrgen ga ik beginnen met better belly.. Dat is 4 weken lang 3x in de week 45 minuten sporten met een band om je buik die 55 graden word.. Naar een maand is er 12 cm omtrek verlies (bij gezond eten) 
Aangezien ik 40 kilo kwijt wil dit ook omdat wij in November gaan trouwen ben ik heel erg benieuwd naar jullie ervaringen..

Ik zal de mijne over 4 weken met jullie delen.

Lfs Anita
Waardering:

Reacties

Geplaatst door ijskonijn - 19 jaar - op 20 Feb 2012, 21:21:59

Mijn vriendin heeft dit ook gedaan, zij is wel 3 kilo kwijtgeraakt maar dit kwam meer door gezonder eten gekomen. Ze vond het programma waardeloos, omdat ze echt haar best deed om af te vallen, maar het niet lukte.
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 20 Feb 2012, 21:28:16

Ik hoop dat het voor jou wel werkt.

Ik heb dr zelf geen ervaring mee.
Succes!
Geplaatst door ijskonijn - 19 jaar - op 20 Feb 2012, 21:31:39

Ik doe nu trouwens Zumba, dat is echt heel leuk! En je valt er best wel van af, puur omdat je dan spieren gebruikt die je anders bijna niet gebruikt. Het is heel intensief, en de muziek vrolijkt je op! Gezellig en zwaar tegelijk dus!
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 21 Feb 2012, 00:32:16

Ijskonijn.
Das zo standaard nu die zumba, mar het werkt idd wel.
Misschien ook wel goed voor mij, of een extremere sport.
Zumba geeft je wel energie... en jij hoeft trouwens niet af te vallen tutje!
Geplaatst door Suzanne - 24 jaar - op 21 Feb 2012, 10:25:19

En wat als je dan weer stopt met dat Perfect Belly? Ik denk dat je dan weer dubbel en dwars aan komt.. Ik denk dat je gewoon beter je eetpatroon moet doorbreken en veranderen.. Sporten is natuurlijk altijd wel goed, maar als je 't als je stopt er weer meteen aan vreet schiet dat niks op... Verander eerst je eetpatroon en doe dan de rest..Ik zelf sport niet.. Maar ik doe nu het GOK-dieet.. Ik ben begonnen 2 januari op 87.7kg.. En weeg nu 82.6kg.. Dus ik vind 't best wel goed van mezelf..
Geplaatst door ijskonijn - 19 jaar - op 21 Feb 2012, 14:22:23

Ik doe het ook niet om af te vallen, maar wel om me beter te voelen. Voelde me een beetje minder fit als ik niet sportte zeg maar. Het is bij mij niet zo dat ik extreem afval, maar t velletje gaat er wel wat strakker van zitten, puur omdat je vet omzet in spieren. Ik val nu even best veel af omdat ik al heel lang niet meer gesport heb, maar als ik dit een maand of 2 volhoud zal het zich wel weer stabiliseren. Ach, en een strakker velletje is altijd een leuke bijkomstigheid toch?:p
Geplaatst door ijskonijn - 19 jaar - op 21 Feb 2012, 14:23:14

Rainbow, ik ga binnenkort misschien starten met boks lessen samen met vriendjelief. Lijkt me zo gaaf! Is dat niet wat voor jou?:p
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie