Geplaatst door Isabel/redactie - 53 jaar - op 21 Feb 2012, 13:45:59
Aan iedereen om me heen merk ik hoe er wordt uitgekeken naar de lente. Niet in de laatste plaats door mezelf. Als de lente komt, dan… zit ik als eerste op een terrasje.Voor de rubriek Mijn Post van Mijn Geheim 12/06 die één dag voor het begin van de lente in de winkel ligt, zou ik het leuk vinden als jullie deze zin willen afmaken:
als de lente komt, dan…
Ik ben benieuwd!
groetjes, Isabel (van de redactie)
als de lente komt, dan…
Ik ben benieuwd!
groetjes, Isabel (van de redactie)
Reacties
Geplaatst door Lonely_31 - 32 jaar - op 21 Feb 2012, 13:51:35
Krijg ik meer in in sex
Krijg ik meer in in sex
Geplaatst door Luna - 41 jaar - op 21 Feb 2012, 13:52:42
Dan hoop ik op een roze of blauwe wolk te zitten.
Dan hoop ik op een roze of blauwe wolk te zitten.
Geplaatst door luuf - 34 jaar - op 21 Feb 2012, 15:18:06
Dan gaan de bloemetjes bloeien
Dan gaan de bloemetjes bloeien
Geplaatst door Edje - 34 jaar - op 21 Feb 2012, 15:25:46
Dan ben ik mijn jaarlijkse winterdepressie kwijt en kan ik heerlijk genieten van de natuur.
Dan ben ik mijn jaarlijkse winterdepressie kwijt en kan ik heerlijk genieten van de natuur.
Geplaatst door Anoniem 47 - 47 jaar - op 21 Feb 2012, 15:35:58
Ga ik lekker van mijn tuin genieten, na 9 jaar op een flat te hebben gewoond!!! Heb er zo'n zin in!!!!
Ga ik lekker van mijn tuin genieten, na 9 jaar op een flat te hebben gewoond!!! Heb er zo'n zin in!!!!
Geplaatst door Suzanne - 24 jaar - op 21 Feb 2012, 16:16:09
Als de lente komt dan.. stuur ik jouw, tulpen uit Amsterdam :D..
Als de lente komt dan.. Heb ik altijd zin om een reuze schoonmaak te houden, deurtjes open, raampjes open, lekker poetsen.. En daarna inderdaad lekker op een terrasje bijkomen..
Als de lente komt dan.. stuur ik jouw, tulpen uit Amsterdam :D..
Als de lente komt dan.. Heb ik altijd zin om een reuze schoonmaak te houden, deurtjes open, raampjes open, lekker poetsen.. En daarna inderdaad lekker op een terrasje bijkomen..
Geplaatst door Luna - 41 jaar - op 21 Feb 2012, 16:30:37
Dat wilde ik dus ook zeggen daarstraks Suzanne, hihihihi. Twee zielen, één gedachte.
Dat wilde ik dus ook zeggen daarstraks Suzanne, hihihihi. Twee zielen, één gedachte.
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 21 Feb 2012, 19:04:54
Als de lente komt heb ik een schoonmaak hysterie.
Ik MOET opeens alles open hebben en schoon hebben, ben vrolijk en word makkelijker wakker.
Ik wil dan ook uit principe met te koude dingen aan lopen... slaat nergens op.. wishfull thinking...
Ik houd van de zomer, de lente de zon,
Ik open de deuren en pleur van het balkon.
Als de lente komt heb ik een schoonmaak hysterie.
Ik MOET opeens alles open hebben en schoon hebben, ben vrolijk en word makkelijker wakker.
Ik wil dan ook uit principe met te koude dingen aan lopen... slaat nergens op.. wishfull thinking...
Ik houd van de zomer, de lente de zon,
Ik open de deuren en pleur van het balkon.
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 21 Feb 2012, 19:05:41
Bah, ik ik ik ik... 4x ik.
Egoist:P
Bah, ik ik ik ik... 4x ik.
Egoist:P
Geplaatst door isa - 32 jaar - op 21 Feb 2012, 19:06:40
dan stuur ik jou,tulpen uit amsterdam!!
dan stuur ik jou,tulpen uit amsterdam!!
Reactie plaatsen