Home > Jouw verhaal > Relatie > Ik kan m’n ex niet vergeten
Ik kan m’n ex niet vergeten
Geplaatst door meisje die hulp nodig heeft! - 15 jaar - op 22 Feb 2012, 17:59:04

ik had een relatie met een jongen uit mijn klas we hadden 5 maanden verkering, ik vond hem echt heel leuk. maar uit eindelijk maakte we het uit omdat we de laatste tijd veel ruzie hadden.. maar toen het uit was baalde ik wel want ik vond hem echt leuk. hij had intussen een nieuwe vriendin dat vond ik vreselijk maar dat liet ik niet merken toen zei hij dat hij nog wat voor me voelde ik zei dat hij het eerst uit moest maken met zn vriendin en dan zien we wel verder.. dat deed hij we deden lief maar hij vroeg me niet en ik vroeg hem niet.. toen hoorde ik van mn vriendin dat hij had gezegt dat hij me niet meer echt leuk vond en ik was vreselijk verdrietig. nu heeft hij 1 maand met mijn BFF gehad! ik vond dat het ergste van het ergste. ze hebben zelfs voor mn neus staan zoenen maar toen maakte hij het vorige week met haar uit.. ik was best blij maar steunde mn vriendin wel. nu is hij single en hij weet dat ik nog wat voor hem voel.. maar wat nu... ik weet niet wat hij voor mij voelt en of hij me nog leuk vind. wat nu?? HELP!!!
groetjes een wanhopig meisje
Waardering:

Reacties

Geplaatst door Sandra63 - 48 jaar - op 22 Feb 2012, 18:22:14

Ik denk dat hij nog een beetje te jong is om echt serieus te zijn. En jij eigenlijk ook, hoewel meisjes sneller volwassen zijn dan jongens.

Hij vindt je denk ik nog wel leuk, maar hij ontdekt ook van alles en nog wat, en hij vindt vast héél veel meisjes leuk. Probeer er niet te zwaar aan te tillen. Als hij de ware voor je is is hij dat over een paar jaar, als hij 'uitgespeeld' is ook nog wel.

En een beetje verdrietig zijn is niet erg, dat hoort bij de eerste stapjes op liefdesgebied, hoge toppen en diepe dalen.
Je beste vriendin is belangrijker! Ik heb mijn beste vriendin van de basisschool nog steeds, maar van mijn eerste vriendje weet ik zelfs de achternaam niet eens meer. Zo zie je maar, en dat was ook heel serieus in mijn ogen. Vriendjes komen en gaan, maar echte vriendschap is voor altijd.
Geplaatst door Cindy - 29 jaar - op 23 Feb 2012, 11:03:06

Als eerst wil ik zeggen, dat ik de reactie hier boven heel goed vind...

ik snap dat je, je ex niet kan vergeten. want ik heb het ook gehad toen ik rond jou leeftijd was. Je kan hem moeilijk vergeten, omdat je zoveel van hem houd. praat een keer goed met je ex(als dat kan) en dan kunnen jullie zien wat jullie nog voor elkaar voelen. 
ik vind het heel mooi dat je, je beste vriendin in deze situatie kan helpen want dat betekent wel hoeveel je om haar geeft. ik hoop dat jou vriendin dat ook weet! 
Maar het allesbelangerijkste is: Je hart volgen!
Veel succes ermee!
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 23 Feb 2012, 11:48:45

Die beste vriendin van jou, dat is geen vriendin.

Dus misschien moet je haar maar laten zitten.
En die jongen die zoende ook met je beste vriendin vlak voor je neus.
Dus wat mij betreft ga je met de verkeerde vriendinnen om, en het verkeerde vriendje.
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie