Home > Jouw verhaal > Relatie > Verliefd op m’n ex
Verliefd op m’n ex
Geplaatst door Katy - 15 jaar - op 22 Feb 2012, 19:07:41

Ik vond een jongen leuk en ik had tegen me vriendin verteld, maar mijn vriendin is ook de beste vriendin van die jongen, ze had het hem verteld, en hij vond mij ook leuk maar hij had nog met een ander. Hij vond mij heel erg leuk dus had hij het uitgemaakt en met mij genomen. Na een week heeft hij het uitgemaakt. Ik was er echt kapot van, dagen heb ik om hem gehuild omdat ik zoveel van hem hield.... Een paar weken geleden had hij met een vriendin van mij, tot dat hij tegen mij zei dat ie nog wat voor mij voelde, ik had gemengde gevoelens want ik vond hem zo leuk maar ik wilde mijn vriendin niet pijn doen.  Toch had ik weer met hem....
Mijn vriendin vertelde mij iets in vertrouwen en ik had het hem verteld omdat ik hem alles vertelde maar hij was blijkbaar niet te vertrouwen hij heeft het tegen iedereen verteld. En mijn vriendin werd heel erg boos op mij en daar zat ik heel erg mee want ik wilde haar geen pijn doen want ze is zo'n mooi persoon! Ik werd gepest door haar en meer andere mensen, ik had t uitgemaakt met me ex... Nu zijn mijn ex en ik wel goede vrienden en we spreken wel is af... En dan voel ik weer iets.. Als hij in mij ogen kijkt met die lieve lach dan ben ik weer helemaal betoverd!! Ik ben zo verliefd op hem. WAT MOET IK DOEN?!!

Waardering:

Reacties

Geplaatst door Nhila - 45 jaar - op 22 Feb 2012, 19:18:32

Hier spreekt een oud rot in het vak van liefde, het is verschrikkelijk om op je ex te zijn ik had dat vroeger ook maar je bent nog zo jong! 15 jaar pas en je zit vast op de middelbare daar lopen zat jongens rond en ik snap dat het nou juist je probleem is dat je hem zo leuk vind! Maar ik vind het geweldig dat je zo over je vriendin praat ze kan eht trots op je zijn! Je bent vast een goede vriendin maar weet je zeker dat je haar geen pijn hebt gedaan?? Ik heb het best met je voor en jongens zijn er in over vloed als je goede vrienden bent met hem is dat tog ook perfect! En misschien heb je later nog je kans bij hem maar vriendinnen daar moet je trots op zijn en vriendshap gaat nu op deze leeftijd nog voor  en geloog mij ik ben getrouwd - gescheiden en weer hertrouwd! En heb 2 kinderen dus jou tijd komt nog wel! 
Groetjes een oude vrouw die jonge meiden best een handje wilt helpen 
Geplaatst door Franka - 29 jaar - op 22 Feb 2012, 19:27:46

Hallo ik vind de vorige reactie heel mooi maar.. Ik kan je heel goed begrijpen ik heb ook in zo'n situatie gezeten!  En dat is vreselijk die vriendin van je vond/vind ze dat erg of  heeft ze gezegt neem jij hem maar want als ze zei: neem jij hem maar zou dat heel lief zijn geweest maar als de relatie dan maar 1 week is tjaa.. Dat is zonde ik vind dat je lol moet maken en jongens komen nog wel! 
Geplaatst door Rainbow - 25 jaar - op 23 Feb 2012, 09:43:02

Het is niet eerlijk dat je je vriendinnetje dr dingetjes hebt doorverteld om een jongen.

En als je hem nog leuk vind wees dan eerlijk tegen hem.
Geplaatst door Lonely_31 - 32 jaar - op 23 Feb 2012, 11:24:43

Ik respecteer de vorige reakties en zeker is dat ook zo maar kan het niet laten het volgende te zeggen:

Als je MIJN dochter was geweest zou ik zeggen tegen je: Katy ren is niet zo achter die jongens aan, je bied jjezelf aan en maakt het veel te makkelijk voor die gozer..kom op meid, een jongen moet moeite doen voor jou!! niet andersom.
( ik heb trouwens een dochter van bijna tien waar ik spelenderwijs dat nu al zeg)
Dan heb ik zelf een zoon van 14, die is al zeg ik t zelf, erg in knap en ligt goed bij de meiden...elke keer heeft ie een ander meisje, de meeste knappe dames ook nog hoor...

Zo kreeg ik laatst een foto toegestuurd en zei tegen me zoon, mooie meid hoor die Z**, zegt ie nee ma, dis al een ander...ik voelde me voor schut staan, en zei wat is er me Z** gebeurd dan? ja zegt ie, deze is toch veel mooier? Ik zeg nou zoon, uiterlijk zegt niks, t kan wel een kreng zijn. Ja zegt ie maar we hadden ook vaak ruzie, ik zeg ja maar god, als ik ruzie heb met man lig ik toch ook niet in scheiding?

Ik zeg je dit alleen maar omdat je een meisje bent en die jongen is al met je vriendin geweest, dan weer bij jou, kijk toch uit aan wie je je hartje verliest je jeugd kan je maar 1 keer beleven, kijk om je heen en geniet met je vriendinnen maar draai niet om een jongen heen, als hij is uitgekeken ruilt hij je zo in voor een ander...een jongen die jou ECHT leuk vind doet echt moeite voor je.

Sterkte met je liefdesverdriet
Geplaatst door Neveltje - 38 jaar - op 23 Feb 2012, 15:58:12

Geen hand vol maar ....
Ik weet wat het is om verliefd te zijn ik weet ook wat het is om in een nieuwe frisse omgeving andere mensen te ontmoeten waaronder leuke jongens. Laat je oude omgeving even voor wat het is en richt je op iets anders. Een nieuwe hobby of zoek eens een nicht of oude vriendin/klasgenoot eens op. Doe eens wat nieuws.Desnoods vrijwilligerswerk in een buurthuis, bejaardenhuis.Hobbies Sport, spel bijv.Klaverjassen, Schaken, er is zoveel te ontdekken. Veel meer dan die onbetrouwbare jongen die een weekje verkering met je heeft en je dan weer laat barsten.
Succes
This day is the first day of the rest of your life.
Reactie plaatsen

Naam :
Email :
Leeftijd : jaar
Verhaal :
  = verplicht veld
 Terug     Plaats reactie