Gewone mensen, bijzondere verhalen

• Home
  • Forum
  • Pagina 140

Forum

Pagina 140 van 168

Deel je verhaal

Op ons forum kun je ’dingen’ die in jouw leven spelen anoniem met anderen delen. Dat op zich is al fijn, maar ook een goed advies, een woord van troost of een andere visie kunnen je misschien weer wat verder helpen.
  • Deze zal niet gepubliceerd worden bij je bericht, maar kan worden gebruikt door de redactie om contact met je op te nemen
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • Depressie en omgeving (8 reacties)
    Hallo, Ben helaas al een tijd depressief. Ik ben hier wekelijks ook voor in therapie bij een psychologe en psychiater. Maar nu het al meer dan een jaar duurt hoor ik bijna wekelijks. Is het nog niet over? Kun je er niet gewoon een streep onderzetten. Ik loop mezelf dan te verdedigen, en krijg...
    lees detail
  • Vraag voor de dames (5 reacties)
    Na 15 jaar vriendschap met ups en downs heb ik gezoend en zijn er handelingen verricht tussen mij en een goede vriendin. Zolang ik mij kan herinneren zijn we jaloers geweest op elkaars relaties. Daar kwam verandering in toen we beide een serieuze relatie kregen. We spraken weer eens wat af. Dat was...
    lees detail
  • Reageer ik te overdreven?? (3 reacties)
    Ik heb de laatste jaren behoorlijk veel meegemaakt. Mijn ouders werden kort na elkaar ongeneeslijk ziek, ik werd door mijn toenmalige man psychisch mishandeld en seksueel misbruikt, een scheiding volgde die uitliep in een helse vechtscheiding. Ondertussen overleden mijn ouders kort na elkaar. Mijn...
    lees detail
  • ik durf geen sex meer te hebben! (5 reacties)
    hallo mijn naam is titis en ik wil mijn geheim vertellen,wat ook eigenlijk mijn probleem is. ik ben erachter gekomen dat als ik geniet van sex,en mij echt kan laten gaan ik squirt als ik klaarkom. het is een hemels intens orgasme,en dan komt het probleem, ik spuit echt heel veel vocht! matras...
    lees detail
  • u bent besmet met het HIV virus (4 reacties)
    ik ontmoette haar (46) op de markt,waar ze kip verkocht,en al snel was er een klik tussen ons. ze was gescheiden en had 2 kinderen, woonde samen met haar kinderenen haar zus in de stad. ik had een huisje in de polder. een prachtige tijd,haar vriendinnen kwamen met haar eten bij mij thuis, en met...
    lees detail
Pagina 140 van 168
image

Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...

Stephanie (34) LEES
detail
image

Iris kwam overspannen thuis te zitten. Door mindfulness kreeg ze haar leven op de rit. Vooral de mindfulness voor mama's hielp haar in het dagelijks leven.

Iris (41) LEES
detail
image

Ole woont in Denemarken en voor hem is verhuizen geen optie. Om een leven met hem te kunnen opbouwen, zal Marlies dus moeten emigreren…

Marlies (40) LEES
detail
image

Jeanet en Michiel zijn al 20 jaar bij elkaar, maar is hun huwelijk ook sterk genoeg om Jeanets slippertje te overleven....

Jeanet (41) en Michiel (43) LEES
detail