Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...
- Home
- Forum
- Pagina 141
-
Liegen tegen psycholoog (6 reacties)
Hallo lieven lezers, Ik ben naar 3 psychologen geweest. Elke keer dat ik bij een nieuwe ben binnengestapt denk ik: Ja nu ga ik wel eerlijk zijn. Maar elke keer gaat het weer mis. Ik begin op een gegeven moment te liegen tegen de psych. Ik kan me totaal niet open stellen tegenover hun. Hij of...
lees detail -
Getrouwd op 02-02-02?
Voor een romantische reportage is de redactie van MG op zoek naar stellen die net als ons koningspaar getrouwd zijn op 02-02-02. Wil jij over jouw bijzondere trouwdag vertellen in Mijn Geheim? Mail dan naar:...
lees detail -
Spijt van mijn gedrag, hoe maak ik het goed? (3 reacties)
Ik heb een paar weken geleden knallende ruzie gemaakt toen ik een weekend thuis was. Ik heb me vreselijk onredelijk gedragen tegen alles en iedereen, maar vooral tegen mijn jongste zusje. Ik studeer en woon op kamers. Ik was een weekend thuis en ik voelde me nogal klote omdat mijn vriend het had...
lees detail -
gedwongen trouwen (1 reactie)
Een vriend van mij is 30 en woont in Engeland. Zijn ouders vinden het hoogtijd dat hij moet gaan trouwen met een nicht van hem in Pakistan dit jaar. Dit is officieel verboden, maar hij heeft helaas hier verder geen zeggenschap over. Hij is altijd al een gehoorzame zoon geweest. Wel heeft hij al...
lees detail -
Uit elkaar door mijn depressie (3 reacties)
Hallo. Ik ben Simone en ik heb bijna 4 jaar een relatie gehad met iemand waarbij ik mezelf kon zijn. We hadden heel veel liefde en een hechte band. Ik heb in de relatie veel meegemaakt mijn zoon die bij een vriendin van mij ging wonen omdat het thuis niet goed ging en ik in een burn out zat....
lees detail