Gewone mensen, bijzondere verhalen

• Home
  • Forum
  • Pagina 142

Forum

Pagina 142 van 160

Deel je verhaal

Op ons forum kun je ’dingen’ die in jouw leven spelen anoniem met anderen delen. Dat op zich is al fijn, maar ook een goed advies, een woord van troost of een andere visie kunnen je misschien weer wat verder helpen.
  • Deze zal niet gepubliceerd worden bij je bericht, maar kan worden gebruikt door de redactie om contact met je op te nemen
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • Tweestrijd (5 reacties)
    Dag allen, Ik heb een relatie met een man uit het buitenland. Hij is voor mij naar Nederland gekomen en sindsdien wonen we samen. Maar sinds we samenwonen merk ik verandering in zijn gedrag. Hij is minder sociaal geworden. Alles geeft hem stress iets wat ook zijn sporen achterlaat in onze...
    lees detail
  • Op het verkeerde spoor (5 reacties)
    Ik, man 43 jr werd vele jaren geleden op de middelbare school verliefd op Ellen. Ze zat niet bij mij in de klas maar iin een klas die deels parallel liep. Ik pakte mijn tas uit voor een les Frans toen ik haar voorbij zag lopen. De slappe knieen zeiden genoeg. Zij was het voor mij. In die tijd...
    lees detail
  • Leven met een DJ (3 reacties)
    Het begon ongeveer 8 jaar geleden. We kwamen elkaar tegen in een nachtclub waar hij draaide als DJ. We hadden oogcontact en na zijn draaisessie liep hij naar mij toe en raakten in een leuk gesprek. Die avond vroeg hij mijn nummer en de volgende dg belde hij mij al op. Zijn passie was muziek maar...
    lees detail
  • Een tweede kans (1 reactie)
    Mijn ouders waren afgelopen jaar 45 jaar getrouwd. Een hele mooie mijlpaal die ze graag met de hele familie wilden vieren. Ik ben dat weekend naar mijn ouders gegaan met mijn man, kinderen en mijn twee neefjes. Mijn zusje kwam later, mijn broers konden om uiteenlopende redenen niet komen. We hebben...
    lees detail
  • Miskraam & verlaten. (1 reactie)
    Hoi meiden, Ik wil dit heel graag uit mijn systeem, en wil daarom mijn verhaal hier doen. Voel je vrij om te reageren, maar vooroordeel mij alsjeblieft niet.. 8 maanden geleden leerde ik een man kennen, online.. het klikte zo goed, we waren net 2 handen op 1 buik. Spendeerden onze tijd via...
    lees detail
Pagina 142 van 160
image

Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...

Stephanie (34) LEES
detail
image

Iris kwam overspannen thuis te zitten. Door mindfulness kreeg ze haar leven op de rit. Vooral de mindfulness voor mama's hielp haar in het dagelijks leven.

Iris (41) LEES
detail
image

Ole woont in Denemarken en voor hem is verhuizen geen optie. Om een leven met hem te kunnen opbouwen, zal Marlies dus moeten emigreren…

Marlies (40) LEES
detail
image

Jeanet en Michiel zijn al 20 jaar bij elkaar, maar is hun huwelijk ook sterk genoeg om Jeanets slippertje te overleven....

Jeanet (41) en Michiel (43) LEES
detail