Gewone mensen, bijzondere verhalen

• Home
  • Forum
  • Pagina 143

Forum

Pagina 143 van 160

Deel je verhaal

Op ons forum kun je ’dingen’ die in jouw leven spelen anoniem met anderen delen. Dat op zich is al fijn, maar ook een goed advies, een woord van troost of een andere visie kunnen je misschien weer wat verder helpen.
  • Deze zal niet gepubliceerd worden bij je bericht, maar kan worden gebruikt door de redactie om contact met je op te nemen
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • mijn leven (6 reacties)
    ik ben nu 58 jaar.en ik ben een vrouw.mijn hele leven voelt voor mij als een rot leven .ik ben 2keer getrouwd geweest.en een keer 1vriend gehad.ik heb 3 kinderen 2jongens en 1meisje zij zijn nu volwassen mijn eerste kreeg ik met mijn eerste man de tweede met mijn toenmalige vriend.en de jongste...
    lees detail
  • Dilemma (4 reacties)
    Tja, waar zal ik beginnen.. Ruim 2,5 jaar geleden leerde ik mijn huidige vriend kennen. Hij; 15 jaar ouder als ik, vrijgezel, geen kids, nam het er goed van, maar ook bezig te proberen bij zijn ex terug te komen. Ik; mama van 2 kindjes van bijna 5 en 9, net uit met mijn man, de scheiding was...
    lees detail
  • Depressie (3 reacties)
    Hallo allemaal, Ik heb in mijn verleden veel meegemaakt. Dit heb ik heel ver weggestopt. Schuld bij mezelf weggelegd. Toen mijn eigen kinderen geboren werden, begon het aan mij te knagen. Ik heb iemand in vertrouwen genomen en mijn verhaal gedeeld. Op aanraden van haar, ben ik naar een...
    lees detail
  • Ik wil ontslag nemen (3 reacties)
    Ik wil ontslag bij de AH nemen, waar heb ik recht op? Ik werk bij de AH nu al iets meer dan een maand en ik heb een 6 maanden contract Ik krijg nu al de hele maand te horen dat ik sneller moet werken Ik heb geen ene werkdag gehad zonder overuren (en die krijg ik ook nooit uitbetaald) Vorige...
    lees detail
  • Ik voel mij alleen (2 reacties)
    Sinds 1,5 jaar ben ik gescheiden. Ik heb altijd gedacht dat ik me prima in mn eentje kon redden en op zich is dat ook wel zo maar het alleenstaande moederschap (met 4 pubers en een baan) valt me zwaar. En als ik eerlijk ben voel ik me ook gewoon alleen. Ik val ook op de verkeerde mannen in de zin...
    lees detail
Pagina 143 van 160
image

Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...

Stephanie (34) LEES
detail
image

Iris kwam overspannen thuis te zitten. Door mindfulness kreeg ze haar leven op de rit. Vooral de mindfulness voor mama's hielp haar in het dagelijks leven.

Iris (41) LEES
detail
image

Ole woont in Denemarken en voor hem is verhuizen geen optie. Om een leven met hem te kunnen opbouwen, zal Marlies dus moeten emigreren…

Marlies (40) LEES
detail
image

Jeanet en Michiel zijn al 20 jaar bij elkaar, maar is hun huwelijk ook sterk genoeg om Jeanets slippertje te overleven....

Jeanet (41) en Michiel (43) LEES
detail