Gewone mensen, bijzondere verhalen

• Home
  • Forum
  • Pagina 145

Forum

Pagina 145 van 160

Deel je verhaal

Op ons forum kun je ’dingen’ die in jouw leven spelen anoniem met anderen delen. Dat op zich is al fijn, maar ook een goed advies, een woord van troost of een andere visie kunnen je misschien weer wat verder helpen.
  • Deze zal niet gepubliceerd worden bij je bericht, maar kan worden gebruikt door de redactie om contact met je op te nemen
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • Stom van me (8 reacties)
    Kan het kort of lang maken, maar komt hier op neer; ik ga vreemd met mijn schoonvader. Toen we verkering hadden flirtte hij al met me en zat steeds aan me. Hij is een echte man van de wereld en heeft een eigen zaak. Dominant van karakter maar ook charmant en innemend tegelijk. Na jaren van steeds...
    lees detail
  • Flauwfallen (6 reacties)
    Ik val heel vaak flauw en weet niet waarom moet ik naar de dokter...
    lees detail
  • Naar de sportschool (2 reacties)
    Ik sporte bij achmea in 2012 alles ging goed vond het erg fijn daar en had het naar mijn zin in 2014 werd het overgenomen door Fitland ik merkte dat er veel dingen veranderd waren de sport trainers kwamen niet meer bij je langs om even te groeten of je sportschema te veranderen of als je een...
    lees detail
  • Bedankt Mijn geheim en lezers (8 reacties)
    De laatste tijd denk ik veel aan de mensen hier die mij hebben geholpen door een gigantische zware tijd. Inmiddels gaat het meer dan goed met mij en heb ik de behoefte om dit met een ieder hier te delen. In 2012 heb ik contact gezocht met de redactie van mij geheim en in het voorjaar van 2013...
    lees detail
  • wordt gek van de depressie van mijn vrouw (15 reacties)
    Ik schrijf dit hier om gewoon eens even mijn frustraties van me af te schrijven. Ik ben 37 jaar, getrouwd 2 kids. Mijn vrouw zit nu ruim 2 jaar in een behoorlijke depressie, en ik ben nu op een punt gekomen dat ik eigenlijk niet meer weet of ik nog wel samen verder wil. Het is nu dus al ruim 2...
    lees detail
Pagina 145 van 160
image

Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...

Stephanie (34) LEES
detail
image

Iris kwam overspannen thuis te zitten. Door mindfulness kreeg ze haar leven op de rit. Vooral de mindfulness voor mama's hielp haar in het dagelijks leven.

Iris (41) LEES
detail
image

Ole woont in Denemarken en voor hem is verhuizen geen optie. Om een leven met hem te kunnen opbouwen, zal Marlies dus moeten emigreren…

Marlies (40) LEES
detail
image

Jeanet en Michiel zijn al 20 jaar bij elkaar, maar is hun huwelijk ook sterk genoeg om Jeanets slippertje te overleven....

Jeanet (41) en Michiel (43) LEES
detail