Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...
- Home
- Forum
- Pagina 146
-
Is n relatie zonder de chemie en aantrekkingskracht op sex-gebied gedoemd te mislukken? (1 reactie)
Hallo, Ik ben n weduwe van 48 jaar met 5 kids, mijn oudste dochter woont samen en ze hebben n dochtertje. Mijn 3 jongens(20,23 en 24jaar) en jongste dochter(bijna12) wonen nog thuis. De jongste is n maand na t plotseling overlijden van mijn man geboren. Na anderhalf jaar kreeg ik n relatie met...
lees detail -
Buren (2 reacties)
Nog maar net wonend in een nieuw huis, bijna niet thuis geweest omdat mijn kleine en ik veel in het ziekenhuis heeft gelegen en de momenten dat wij thuis waren, was ik bezig met de zorg voor hem. Want Hij is van een gezond kende naar een hele zorgbehoefend kindje. Mijn Lieve Manneke heb ik moeten...
lees detail -
Trouwen, maar meer om anderen te pleasen (5 reacties)
Hallo allemaal. Ik zit met een zeer gevoelige kwestie in mijn maag. Ik heb er letterlijk buikpijn van. Ik probeer het verhaal zo kort en duidelijk mogelijk te vertellen want anders ben ik morgen bog aan het schrijven. Wij zijn een jaar geleden trotse ouders geworden van een dochter. Die...
lees detail -
Open relaties (2 reacties)
In Mijn Geheim 16/17 lees je drie interviews over het hebben van een (goed-werkende) open relatie. Hoe kijken jullie daar tegenaan en/of heb je er zelf ervaring...
lees detail -
Derde wiel (6 reacties)
Dag lezers, graag wil ik weten wat jullie van de volgende situatie denken: Mijn oudere zus en ik zijn heel hecht met elkaar. Nu heeft ze sinds begin van het jaar, na enkele mislukte relaties en een tijd alleen, weer een nieuwe vriend. Ze is tot over haar oren verliefd en gelukkig en dat gun...
lees detail