Gewone mensen, bijzondere verhalen

• Home
  • Forum
  • Pagina 147

Forum

Pagina 147 van 171

Deel je verhaal

Op ons forum kun je ’dingen’ die in jouw leven spelen anoniem met anderen delen. Dat op zich is al fijn, maar ook een goed advies, een woord van troost of een andere visie kunnen je misschien weer wat verder helpen.
  • Deze zal niet gepubliceerd worden bij je bericht, maar kan worden gebruikt door de redactie om contact met je op te nemen
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • 27 minuten (1 reactie)
    Ik zit in de eerste of tweede klas. We gaan een filmavondje houden bij Marja. Na veel zeuren, mag ik weg van mama en hem. Ik snap niet waarom ik zo moet zeuren, het maakt ze toch niet uit wat ik doe.. Ik vind het moeilijk om te gaan. Ik heb geen leuke kleren meer: alles is kapot. Ook mocht ik niet...
    lees detail
  • Zin om te zoenen met een ander (3 reacties)
    Ik heb een relatie en ben weer in contact gekomen met een vroegere vriendschap/liefde. Destijds nooit aan elkaar kunnen toegeven dat er meer was dan vriendschap. Ik woon samen met mijn vriend, hij wil trouwen en samen een huis gaan kopen. Ik merk dat ik gevoel krijg voor die andere jongen. Ik heb...
    lees detail
  • Start
    20 april 2017: Nieuwe ronde, nieuwe kansen Vandaag is dan eindelijk de dag: vandaag gaat het goed komen. Vandaag is de dag dat ik van mezelf weer eens vrolijk mag zijn, vandaag is de dag dat ik heel hard mag lachen om alles wat er nu weer aan de hand is met mezelf. Vandaag mag ik mezelf even...
    lees detail
  • Getrouwd en vreemd gaan (1 reactie)
    We vonden elkaar al jaren leuk en aantrekkelijk. Je voelde de spanning wanneer we in elkaars buurt waren. Maar omdat we beide getrouwd durfde we niks te doen. Althans we zetten geen stap op deze manier in elkaars richting. Een knikje bij het schoolplein of een hand schudden ,even een praatje. Dat...
    lees detail
  • dood (4 reacties)
    Mijn dochter is 13 en ligt sinds 2 maanden in het ziekenhuis. Ze heeft een buikvliesontsteking door een gesprongen blindedarm opgelopen. Maar het gaat allemaal zo langzaam. Zelf ziet ze het ook allemaal niet meer zitten en heeft er geen zin meer in. Alles wat ik ook doe of zeg niks helpt. Ze ligt...
    lees detail
Pagina 147 van 171
image

Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...

Stephanie (34) LEES
detail
image

Iris kwam overspannen thuis te zitten. Door mindfulness kreeg ze haar leven op de rit. Vooral de mindfulness voor mama's hielp haar in het dagelijks leven.

Iris (41) LEES
detail
image

Ole woont in Denemarken en voor hem is verhuizen geen optie. Om een leven met hem te kunnen opbouwen, zal Marlies dus moeten emigreren…

Marlies (40) LEES
detail
image

Jeanet en Michiel zijn al 20 jaar bij elkaar, maar is hun huwelijk ook sterk genoeg om Jeanets slippertje te overleven....

Jeanet (41) en Michiel (43) LEES
detail