Gewone mensen, bijzondere verhalen

• Home
  • Forum
  • Pagina 147

Forum

Pagina 147 van 158

Deel je verhaal

Op ons forum kun je ’dingen’ die in jouw leven spelen anoniem met anderen delen. Dat op zich is al fijn, maar ook een goed advies, een woord van troost of een andere visie kunnen je misschien weer wat verder helpen.
  • Deze zal niet gepubliceerd worden bij je bericht, maar kan worden gebruikt door de redactie om contact met je op te nemen
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • Telefoniste (4 reacties)
    Bij mijn bedrijf hebben we een nieuwe telefoniste nodig. We hebben sollicitaties gedaan en het oog van mijn collega's en mezelf is gevallen op een vrouw. Het probleem is dat ze een heel zwaar Limburgs accent heeft. Mijn collega's komen allemaal uit limburg en lijken dit gewoon niet te zien. Terwijl...
    lees detail
  • Eenzaam na scheiding, weinig vrienden (19 reacties)
    Ik ben een vlotte meid van 39, gescheiden en moeder van 2 kinderen (11 en 9). Na mijn scheiding 3 jaar geleden heb ik mijn echte vrienden leren kennen en dat zijn er weinig. Eigenlijk heb ik alleen kennissen, vriendinnen kan ik het niet eens noemen. In het begin leeft iedereen nog met je mee, je...
    lees detail
  • gekwetst (1 reactie)
    Hai lezers, ben een meisje van bijna 16, maar dat wordt nooit zo geschat. Ik heb een hele beschermende broer, dat is fijn maar ook echt vervelend. Ik waarder het echt mega erg hoor! Het is een schatje, hij wil gewoon dat me niks overkomt, wat jongens betreft in het bijzonder. Een jongen die ooit...
    lees detail
  • Mezelf altijd met anderen vergelijken (3 reacties)
    Hoi lezers, Ik ben een student van 22 jaar. Opzich verloopt alles in mijn leven tot nu toe erg soepel. Ik heb veel vrienden, een leuke vriend, een gezellige familie, mijn studie bevalt goed en ik haal ook goede resultaten, maar toch vind ik het moeilijk om gelukkig te zijn. Ik ben constant bezig...
    lees detail
  • Elke dag alleen (1 reactie)
    Mijn moeder is ernstig psychisch ziek, ze heeft mij eerst tot ik 13 was psychisch en lichamelijk mishandeld en daarna werd het pesten in huis dus alleen psychisch. Omdat ik tegen haar zei, sla me maar weer dat wil je toch. Ze wilde altijd dat mijn vader haar kant koos en dat deed hij ook. Als ik...
    lees detail
Pagina 147 van 158
image

Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...

Stephanie (34) LEES
detail
image

Iris kwam overspannen thuis te zitten. Door mindfulness kreeg ze haar leven op de rit. Vooral de mindfulness voor mama's hielp haar in het dagelijks leven.

Iris (41) LEES
detail
image

Ole woont in Denemarken en voor hem is verhuizen geen optie. Om een leven met hem te kunnen opbouwen, zal Marlies dus moeten emigreren…

Marlies (40) LEES
detail
image

Jeanet en Michiel zijn al 20 jaar bij elkaar, maar is hun huwelijk ook sterk genoeg om Jeanets slippertje te overleven....

Jeanet (41) en Michiel (43) LEES
detail