Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...
- Home
- Forum
- Pagina 148
-
Niet boos kunnen worden (1 reactie)
Hoi, Sinds een jaar of 2, 3 ben ik nooit meer boos op iets of iemand geweest. Ik heb gewoon de kracht niet meer om boos te worden. In het verleden ben ik nogal is bedrogen. Door vriendjes en vriendinnen. (vooral de vriendjes). En daardoor denk ik ipv boos te worden denk ik: Die persoon kan het...
lees detail -
Ik krijg alles en mijn zus niks (3 reacties)
Hoi lezers. Ik zit met een probleem. Ik ben 18 jaar een chronisch ziek. Ik volg een opleiding die ik erg leuk vindt. Ik moet heel veel energie in die opleiding steken waardoor ik geen energie meer over heb om een bijbaantje te hebben. Ik woon met mijn ouders en zus samen. Mijn probleem is dat ik...
lees detail -
oude verliefdheid (3 reacties)
Na jaren getrouwd geweest te zijn ben ik weer alleen. Mijn man is een tijd geleden overleden. Nu ik mijn leven weer aardig op de rails heb, moet ik er niet aan denken om de rest van mijn leven alleen te blijven....ik denk zelfs dat ik de kriebels pas kreeg toen ik een oude verliefdheid van me...
lees detail -
Die ene collega (8 reacties)
Afgelopen winter ben ik samen met een andere collega begonnen bij mijn nieuwe werkgever. Het werk bevalt me goed en ik wil hier best nog wel wat jaartjes blijven werken. Er is maar één minpuntje en dat is die collega. Ze is wat jonger dan ik, is van goede komaf en heeft verschillende dure...
lees detail -
Volwassen (3 reacties)
Hallo iedereen, Ik wil mijn hart even luchten. Ik ken iemand die 27 jaar oud is die wegens relatie beëindiging is hij gedwongen om bij zijn ouders weer te wonen. Ik begrijp dit wel en zie het probleem niet vooral was hij toen der tijd geen werk had. Hij had zes maanden een WW uitkering....
lees detail