Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...
- Home
- Forum
- Pagina 149
-
Even mijn hart luchten (7 reacties)
Dit is de eerste keer dat ik zelf iets post. Ik zit op dit moment op bed met een slapende zoon van bijna 7 maanden in de ledikant. Terwijl ik dit schrijf, voel ik me zo verdrietig. Mijn verloofde, mijn maatje gaat nog steeds vreemd. Ik kwam er achter toen ik een half jaar zwanger was. Ik zag per...
lees detail -
Zwemdiploma A (3 reacties)
Beste 'mijn geheim', Ik zit met een probleem. Ik heb slechts zwemdiploma A. Nu waren in mijn tijd de eisen niet zo streng: zo heb ik mede mijn diploma niet gehaald omdat ik niet hoefde te duiken. Nu vind ik het altijd eng om het water in te gaan, alleen al omdat men zich druk maakt om die...
lees detail -
Topics slecht leesbaar?! (7 reacties)
Ligt het aan mij of is er geen mogelijkheid tot interpunctie bij het maken van een topic? Ik lees verhalen aan 1 stuk..1 zin van 100 letters en zinnen zonder witte regel. :S Gek wordt je ervan! Kortom; best irritant lezen en nodigt niet uit tot het uitlezen van een verhaal.. Of is dit de...
lees detail -
Zelfdoding zoon (4 reacties)
Ik ben eind december na 47 jaar gescheiden het ging niet meer.We hebben er een punt achter gezet.Voor mij een verademing.Dus dacht ik ga lekker relaxt verder in 2016.Ik heb 2 zonen en 4 kleinkinderen.Om mijn jongste zoon van 46 gaat het verhaal.Hij is zijn bedrijf door omstandigheden kwijt...
lees detail -
Vreemdgaan (5 reacties)
Beste lezers, om te beginnen weet ik dat is super dom ben geweest. Ik ben al samen met mijn vriend voor 7 jaar lang voor het gemak noem ik hem V. Onze relatie is goed, maar bevindt zich ook in een sleur. Zelf zat ik mede daardoor de laaste tijd niet lekker in mijn vel. Ook miste ik mijn vrienden...
lees detail