Gewone mensen, bijzondere verhalen

• Home
  • Forum
  • Pagina 151

Forum

Pagina 151 van 158

Deel je verhaal

Op ons forum kun je ’dingen’ die in jouw leven spelen anoniem met anderen delen. Dat op zich is al fijn, maar ook een goed advies, een woord van troost of een andere visie kunnen je misschien weer wat verder helpen.
  • Deze zal niet gepubliceerd worden bij je bericht, maar kan worden gebruikt door de redactie om contact met je op te nemen
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • Mijn verhaal (4 reacties)
    het begon eigenlijk allemaal dat ik een relatie kreeg met een jongen Ik had een vriendin waar ik altijd mee uit ging Die vriendschap was ineens afgelopen omdat zij vond dat ik teveel aan me zelf dacht ofzo Nadat ik vriendloos was geworden begon er steeds meer ruzie te komen ik en ik voelde me...
    lees detail
  • Kindje met grote afwijking (5 reacties)
    Ik ben zwanger van een kindje met het syndroom van Down. Op de echo is te zien dat er meerdere hartproblemen zijn. Het zou het vierde kindje worden. Het is waarschijnlijk heel egoïstisch, maar ik heb besloten het weg te laten halen. In een gezin met al drie opgroeiende kinderen is geen plaats...
    lees detail
  • Verliefd (8 reacties)
    Ik ben verliefd op een vluchteling uit Syrië we gaan al een poosje met elkaar en zijn bijna elke dag samen hij heeft politieke asiel nu willen we graag samen wonen omdat we beide veel pijn hebben dat hij van ene camp naar het andere wordt gestuurd er zijn altijd mensen die commentaar hebben op...
    lees detail
  • LVB (2 reacties)
    Ik ben een alleenstaande moeder van 5 kinderen. 2 jongens en 3 meiden en alle 5 uniek.. de leeftijden van mijn kinderen zijn tussen de 10 en 18 jaar. Mijn 3 meiden zijn alle drie LVB ers (licht verstandelijk beperkt) 1 van mijn zoons heeft de kenmerken van ADHD maar kan niet definitief vast...
    lees detail
  • Zorgen om vriendin (10 reacties)
    Ik maak me grote zorgen om mijn beste vriendin en haar kinderen. En misschien weten jullie wat ik het beste kan doen (of juist niet kan doen). Mijn vriendin is ruim 5 jaar geleden gescheiden en daar heeft ze een enorme klap van gekregen. Veel gezeur rondom de scheiding. Ze ging ook van een...
    lees detail
Pagina 151 van 158
image

Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...

Stephanie (34) LEES
detail
image

Iris kwam overspannen thuis te zitten. Door mindfulness kreeg ze haar leven op de rit. Vooral de mindfulness voor mama's hielp haar in het dagelijks leven.

Iris (41) LEES
detail
image

Ole woont in Denemarken en voor hem is verhuizen geen optie. Om een leven met hem te kunnen opbouwen, zal Marlies dus moeten emigreren…

Marlies (40) LEES
detail
image

Jeanet en Michiel zijn al 20 jaar bij elkaar, maar is hun huwelijk ook sterk genoeg om Jeanets slippertje te overleven....

Jeanet (41) en Michiel (43) LEES
detail