Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...
- Home
- Forum
- Pagina 152
-
gevoelens (2 reacties)
Hallo, Ik heb in de afgelopen 11 jaar al heel veel nare dingen meegemaakt. Ik heb weinig mensen om me heen, hierom heb ik me altijd al meer eenzamer gevoeld. Nu heb ik sinds een half jaar een jongen leren kennen, waarvan het voor mijn gevoel zo had moeten zijn. Hij begrijpt mij en helpt mij in...
lees detail -
Second Love dat moet toch kunnen? (15 reacties)
Een paar maanden geleden vertelde een vriendin van mij dat ze zich aan had gemeld op de website van second love. Ik was hier erg verbaast over en ik vond dat niets voor haar. Ze gaf aan dat de sleur in haar relatie was gekomen en dat haar seksleven erg saai was. Ik ben hier behoorlijk van...
lees detail -
boek in eigen beheer uitgegeven (1 reactie)
Ik wil graag even mijn boek promoten. Het heet Hoe Miriam is gekomen tot wie ze nu is na 5 maanden ziekbed en gaat over hoe ik na 5 maanden ziekbed door hevige pds (Prikkelbare DarmSyndroom) klachten weer in de running ben gekomen. Ik heb er ook een gelijknamige Facebook pagina over aangemaakt....
lees detail -
Mijn verhaal (4 reacties)
het begon eigenlijk allemaal dat ik een relatie kreeg met een jongen Ik had een vriendin waar ik altijd mee uit ging Die vriendschap was ineens afgelopen omdat zij vond dat ik teveel aan me zelf dacht ofzo Nadat ik vriendloos was geworden begon er steeds meer ruzie te komen ik en ik voelde me...
lees detail -
Kindje met grote afwijking (5 reacties)
Ik ben zwanger van een kindje met het syndroom van Down. Op de echo is te zien dat er meerdere hartproblemen zijn. Het zou het vierde kindje worden. Het is waarschijnlijk heel egoïstisch, maar ik heb besloten het weg te laten halen. In een gezin met al drie opgroeiende kinderen is geen plaats...
lees detail