Gewone mensen, bijzondere verhalen

• Home
  • Forum
  • Pagina 153

Forum

Pagina 153 van 158

Deel je verhaal

Op ons forum kun je ’dingen’ die in jouw leven spelen anoniem met anderen delen. Dat op zich is al fijn, maar ook een goed advies, een woord van troost of een andere visie kunnen je misschien weer wat verder helpen.
  • Deze zal niet gepubliceerd worden bij je bericht, maar kan worden gebruikt door de redactie om contact met je op te nemen
  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.
  • losgeslagen na veel gewichtverlies (4 reacties)
    In 2009 heb ik een gbp (maagverkleining) ondergaan en ben hiermee 90 kilo gewicht verloren. Ik voel mij goed en kan de dingen doen met mijn kinderen die ik vroeger niet kon . Ik heb een nieuwe relatie met een ontzettende lieverd en geniet van alle dingen om mij heen. Maar mijn beste vriendin ging...
    lees detail
  • Ouders blijven in de rommel zitten en er komt steeds meer bij. (2 reacties)
    Mijn vader en(stief) moeder zijn hele brave mensen. Het probleem is echter wel dat mijn moeder geen huisvrouw is en dus niet schoonmaakt, het stof ligt heel erg hoog en het huis staat van boven tot onder sjokvol met rotzooi en spullen. Veel daarvan wordt niet eens gebruikt meer . Overal slingert...
    lees detail
  • Bang zijn wat anderen van mij denken & mijn situatie nu.. (4 reacties)
    ..ik denk erover volgend jaar een heksenopleiding te gaan volgen, maar durf dat niet te zeggen tegen anderen..bang wat ze wel niet denken. Weet niet of ik het ga vertellen of niet.. Meer info over mijn situatie nu: Ik zit in een situatie waar ik een burn out heb gehad, het gaat beter....
    lees detail
  • gekke moeder (6 reacties)
    Mijn moeder is de liefste moeder van de wereld, maar soms maakt ze me echt gek. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, maar ik vermoed dat mijn moeder psychisch niet helemaal gezond is. Ze heeft zo'n hoge pieken: ze slaapt dan 5 uur per nacht en verbouwd het hele huis in een week tijd. Het...
    lees detail
  • Oplichten van naïeve simpele zielen. (12 reacties)
    Jullie verzinnen die "geheimen" zelf! Er zijn sites waar ECHTE geheimen staan. Jullie blad is ook...
    lees detail
Pagina 153 van 158
image

Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...

Stephanie (34) LEES
detail
image

Iris kwam overspannen thuis te zitten. Door mindfulness kreeg ze haar leven op de rit. Vooral de mindfulness voor mama's hielp haar in het dagelijks leven.

Iris (41) LEES
detail
image

Ole woont in Denemarken en voor hem is verhuizen geen optie. Om een leven met hem te kunnen opbouwen, zal Marlies dus moeten emigreren…

Marlies (40) LEES
detail
image

Jeanet en Michiel zijn al 20 jaar bij elkaar, maar is hun huwelijk ook sterk genoeg om Jeanets slippertje te overleven....

Jeanet (41) en Michiel (43) LEES
detail