Stephanie is moeder van Sterre, een zorgintensief kind. Ze ervaart het moederschap van Sterre als heel bijzonder en schrijft er een boek over...
- Home
- Forum
- Pagina 155
-
Bang zijn wat anderen van mij denken & mijn situatie nu.. (4 reacties)
..ik denk erover volgend jaar een heksenopleiding te gaan volgen, maar durf dat niet te zeggen tegen anderen..bang wat ze wel niet denken. Weet niet of ik het ga vertellen of niet.. Meer info over mijn situatie nu: Ik zit in een situatie waar ik een burn out heb gehad, het gaat beter....
lees detail -
gekke moeder (6 reacties)
Mijn moeder is de liefste moeder van de wereld, maar soms maakt ze me echt gek. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, maar ik vermoed dat mijn moeder psychisch niet helemaal gezond is. Ze heeft zo'n hoge pieken: ze slaapt dan 5 uur per nacht en verbouwd het hele huis in een week tijd. Het...
lees detail -
Oplichten van naïeve simpele zielen. (12 reacties)
Jullie verzinnen die "geheimen" zelf! Er zijn sites waar ECHTE geheimen staan. Jullie blad is ook...
lees detail -
Grote leugen (4 reacties)
Ik zit in een vriendengroep. Nadat het uit ging met mijn vriend ben ik bijna met iemand gegaan uit het vriendengroepje. We deden het stiekem, niemand wist het. Eerlijkheid duurt het langst, ik weet het maar toch durf ik het niet te zeggen want ik ga mijn vriendengroep kwijt raken. Er is al een...
lees detail -
Eerste Keer (6 reacties)
Ik ben niels 28 en wil graag me geheim vertellen. Toen ik 13 was heb ik seks gehad met een andere jongen. Het begon bij elkaar aftrekken daarna elkaar pijpen en een paar weken erna hebben we met elkaar anale seks gehad. Ik vond die jongen totaal niet leuk want ik val op vrouwen, maar het gebeurden...
lees detail