Ik

[27-7 20:47] Ik: Middelste kind . Jonger babyzusje. ( blijkt na zoveel jaar dat het niet zo een braaf babyke is maar alee laten we eerlijk zijn. Een manipulerend kreng . Zelfs nog beter als ik. En dat wil wat zeggen na 50 jaar schade en schande. Oudere broer. Papa zijn trots. Hoefde niet eens zijn handen vuil te maken aan de afwas. Want volgens mijn papa is dat echt geen mannenwerk. En mijn mama. Och ze gehoorzaamde gedwee. Een lief schaapje. Had ik haar maar wat meer gewaardeerd. Ik heb , wat ik eigenlijk nooit verwachte de 50 gehaald. Wel met een hoop zeer en ellende maar eerlijk is eerlijk ook geweldig mooie tijden gekend. Eigenlijk alles wel geprobreerd. Van braaf huisvrouwtje , een paar geweldige mannen groot gebracht. Maar slechte keus wat papa betreft blijkt achter af. Zoals eigenlijk alle mannen die ik door de jaren heen gehad heb. Sloegen ze niet.. dan vernederde ze ze me… of gebruikte me voor hun praktijken. Maar ook dat is achter af gezever. Ondanks alles was ik overal zelf bij. Na 50 jaar ben ik gestopt met die en die de schuld te geven. Ik heb verdomd slechte dingen gedaan. Waar ik zelf mee moet leren leven. Maar vaak vergeet ik daardoor dat ik ook heel VEEL goede dingen gedaan heb. Komen we nog op terug. En ik dacht dat ik wel klaar was na 50 jaar kei hard voor mezelf weglopen. Maar begin te denken dat ik nog steeds de rust in mezelf niet kan vinden. Ik mis iets. Maar ik denk dat t perfecte leven niet voor me is uitgekozen. Ik denk best veel. Zit best nog met veel vragen. En geen antwoorden.. maar waarschijnlijk heeft mijn therapeute gelijk. En moet ik eens stoppen met zoeken naar antwoorden die ik nooit zal vinden. Alleen vrees ik dat ik dat niet kan. Ik eis van sommige nog enkele antwoorden. Karma is een bitch zeggen ze. Maar soms vind ik ook in alle eerlijkheid dat je karma soms een beetje de goede kant op moet sturen. Damm hebben ze bii mij in ieder geval gedaan. Van een sexy wereld vrouw.. goede baan.. vol zelfvertrouwen en ook nog een leuk figuurtje… naar iemand met zoals ze dat tegenwoordig noemen een vettte koe met een gebroken rug vol met pinnen schroeven. Hoe ?? Waarom ?? 24 uur per dag pijn. Het kost me 99 % van mijn energie. De andere 1 procent gaat naar mensen om me heen om ze te plezieren verzorgen huishouden enz.
[27-7 21:46] Ik: Nieuwsgierig naar deze vrouw van 50. Een invalide.. dank u laatste ex . Oeps. Nee net verwoord een mevrouw met een beperking . Ik zou me bijna rot lachen. Leuke woorden tegenwoordig. Maar ik zal t verdient hebben. Meer weten. App.. mail.. bel. Maar niet stalken.. deed de papa van me kinderen al genoeg . Fijne avond.
Lieve groetjes Do.
Ps.. ik ga 50 jaar op papier zetten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • Steef 30-07-2018 10:18
    Hoi do, Fijn dat je het van je af hebt kunnen schrijven. Uit je verhaal lees ik dat er heel veel gebeurd is en dat pas met je 50 jaar. Ik kan je niet echt tips geven behalve dan doorgaan met je leven en stop idd met zoeken voor antwoorden. Al is dat wel moeilijk omdat je er fysiek en mentaal elke dag aan herinnert wordt. Desondanks probeer door te gaan en schrijf het zoveel mogelijk van je af. Groetjes steef