Intiem van 100% naar 10 in 4 maanden

Hallo,
Normaal ben ik niet zo van het delen van mijn prive leven met mensen die ik niet ken maar omdat dit best prive is en ik dit niet met vrienden of familie wil delen zocht ik hulp op het internet.
Mijn partner en ik wonen sinds augustus samen maar nu merk ik dat we van bij a elke dag (soms 2x per dag) intiem met elkaar naar maar 1x per maand met geluk.
We hebben het er meerdere keren over gehad en tuurlijk dat het met de tijd wat minder word snap ik best want als je samen werkt en het huishouden samen doet enz snap ik ergens best dat je wat vaker moe bent maar het word ook steeds minder kwa knuffels en een kus geven en samen er op uit gaan dat ik me eerlijk gezegd geen raad meer weet.
Ik heb een hoog libido we hebben samen ook de bdsm levensstijl maar daar komt al helemaal niks meer van terrecht.

Mijn vraag aan julie is:
Is het raar dat als dit nog langer doorgaat ik op een gegeven moment mijn behoeftes ergens anders ga zoeken?

Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd ik hou nog steeds zielsveel van haar en vreemdgaan keur ik absoluut niet goed om welke reden dan ook maar ik weet gewoon niet meer wat ik er aan kan doen.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen of op ze minst wilt praten met me.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

  • Karin 29-12-2019 19:24
    Als je iemand zoekt om mee te praten kan je altijd terecht bij de Luisterlijn, gewoon bellen, kost niks. Succes!